nu slegi, bet jei be ventilio tai ka ten pamatyti galima - kaip rodykle sokineja pirmyn atgal...? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:imvrdc$fbf$1@trimpas.omnitel.net... >o atleskit ka tas mOnomeras matuoja? > > Vienintelis spec irankis kurio reikes, tai veleneliu fiksatoriai tesingam > isstatymui. > Dar gali cia pasiskaityt > http://www.fiatklubas.lt/forumas/index.php?sid=692f73d36a50e57a79e818e919513cba > gal ka naudingo rasi > Beje jei Punto nesiveda pradek nuo to ar raktelis oranzinis prietaisu > skydelyje nedega > > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:imvr2r$f2l$1@trimpas.omnitel.net... >> Turiu savo reikmem kompresijos matuokli, jame yra lanksti zarnele su >> mazesniu ir didesniu sriegiu, bei vamzdelis su platejancia guma. >> Manau turetu kazkas is ju tikti pamatavimui. Paprastas monometras kazin >> ar ka nors normaliai parodytu. >> Jei Vilniuje galiu prilekti sutartu laiku, vazineju daznai po miesta. >> >> >> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message >> news:imvogn$clg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Gal kam yra tekę remontuoti fiat punto (99'-03') 1.2i 16V variklį? Gal >>> yra kokie niuansai, silpnos vietos? Pirmas dalykas ką pastebėjau >>> pavartęs žinyną, tai kad vien norint pakeisti pagrindinį diržą, reikia >>> specialių įrankių su kuriais reikia išstatyti visus keturis stūmoklius >>> viename lygyje, o tada užfiksuoti vožtuvų velenėlius. Niekad nieko >>> panašaus nebuvau sutikęs japoniškuose aumobiliuose. Čia reikia tokius >>> pasidaryti įrankius, ar galima nebrangiai įsigyti? >>> O šiaip tai turbūt reiks kaip Codekui daryti kapitalinį kieme. Nes >>> automobilis nesiveda, net lyg ir sunkiai suka starteris. Bandysiu >>> pasidaryti antgali monometrui ir pamatuoti kompresiją, bet kažkaip nieko >>> gero nesitikiu...Lyg ir tarpinės yra silpna vieta šių variklių? >>> >> >> > >