o ble, į juos imobilaizerius dėjo? On 03/30/2011 09:05 PM, Signalizacija wrote: > o atleskit ka tas mOnomeras matuoja? > > Vienintelis spec irankis kurio reikes, tai veleneliu fiksatoriai tesingam > isstatymui. > Dar gali cia pasiskaityt > http://www.fiatklubas.lt/forumas/index.php?sid=692f73d36a50e57a79e818e919513cba > gal ka naudingo rasi > Beje jei Punto nesiveda pradek nuo to ar raktelis oranzinis prietaisu > skydelyje nedega > > > "Mikrobas"<Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:imvr2r$f2l$1@trimpas.omnitel.net... >> Turiu savo reikmem kompresijos matuokli, jame yra lanksti zarnele su >> mazesniu ir didesniu sriegiu, bei vamzdelis su platejancia guma. >> Manau turetu kazkas is ju tikti pamatavimui. Paprastas monometras kazin ar >> ka nors normaliai parodytu. >> Jei Vilniuje galiu prilekti sutartu laiku, vazineju daznai po miesta. >> >> >> "Vitas"<vitas@vito.lt> wrote in message >> news:imvogn$clg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> Gal kam yra tekæ remontuoti fiat punto (99'-03') 1.2i 16V variklá? Gal >>> yra kokie niuansai, silpnos vietos? Pirmas dalykas kà pastebëjau pavartæs >>> þinynà, tai kad vien norint pakeisti pagrindiná dirþà, reikia specialiø >>> árankiø su kuriais reikia iðstatyti visus keturis stûmoklius viename >>> lygyje, o tada uþfiksuoti voþtuvø velenëlius. Niekad nieko panaðaus >>> nebuvau sutikæs japoniðkuose aumobiliuose. Èia reikia tokius pasidaryti >>> árankius, ar galima nebrangiai ásigyti? >>> O ðiaip tai turbût reiks kaip Codekui daryti kapitaliná kieme. Nes >>> automobilis nesiveda, net lyg ir sunkiai suka starteris. Bandysiu >>> pasidaryti antgali monometrui ir pamatuoti kompresijà, bet kaþkaip nieko >>> gero nesitikiu...Lyg ir tarpinës yra silpna vieta ðiø varikliø? >>> >> >> > >