Pavažinėk benzinu. Jei po to kursis normaliai - keiti reduktorių. Man su BRC tas pats buvo, gal po kiek didesnės ridos... On 05/23/2011 01:03 PM, Darienas wrote: > Labai idomu. Kaip toki dalyka reiktu patikrint, ar vienintelis imanomas > variantas ardyt ir aisku jau keist membrana. Kokie dar simptomai turėtų > jaustis esant kiaurai membranai? Su dujom nuvažiuota nepilnai 40 000 km, > dujos dėtos naujos, BRC. Užgesinus varikli užsidaro ir dujų vožtuvas, > bet iš esmės sistemoj duju pakankamai lieka sistemoj. Kaip suprantu > gaunasi taip kad kuriasi masina jau nebe ant benzino o ant duju ? > > > > > > 5/23/2011 12:34 PM, rl rašė: >> Kiaura duju reduktoriaus membrana. Duju priteka i isiurbimo kolektoriu >> ir uzsisiurbia po ilgesnio laiko pastovejus... >> >> On 2011.05.23 10:51, Darienas wrote: >>> Sveiki, >>> >>> Turiu tokia bėda. Ryte ar ilgiau masinai pastovėjus sunkiai kuriasi. >>> Ryte atejus pasuki rakteli, starteris suka normaliai, bet lyg pabandzius >>> pagriebt, paleidzia ir neusikuria. Pasuki antra kartą, paprastai is >>> trecio karto truputi suktelejus usikuria. Kartais buna kad truputi >>> patrukcioja ir užgęsta. Auto Škoda Oktavia II 2005 m. (VW Golf 5)1,6 Mpi >>> Benzinas/ dujos (tiesioginio ipurškimo). Kuriasi visada ir tik ant >>> benzino, žvakės ka tik keistos (originalios), neseniai daryta >>> diagnostika, klaidu 0. Šiltas variklis visada užsiveda iš pirko karto, >>> puse pasukimo. Nelabai įsivaizduoju kur ieškot sliekų, kas galėtų būti, >>> artimiausiuose planuose tepalu, (oro, tepalo)filtrų keitimas. Gal verta >>> tuo pačiu ir kuro filtrą pasikeist? Mašiniukas nuvažiavęs 100 K iš jų >>> 40K dujomis. >>> >>> Dėkui už mintis >>> >>> Darius >