Tema: Re: Q:AUDI A6 06-07 metu
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-06-15 09:55:19
Prasciau, tai prasciau. Bet pastebejau toky dalyka: masinu su silpnesniais 
varikliais
paprastai buna reduktorius letesnis, ko pasekoje startuoti tokiai masinai 
sekasi
visai neblogai ir iki kazkokio greicio x atsilikimas buna gan mazas. Visas 
skirtumas islenda
nuo to greicio x.
Gal del to ir nesimate to "afigieno" skirtumo tarp 2 ir 3 pradzioje.


"news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> parašė naujienų 
news:it9i42$mas$1@trimpas.omnitel.net...
> gali but ir naujesnis, bet sukimo momentu ir ag kazi ar prilygs tiem 225 
> AG , tai ir traukt turi tikrai prasciau
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:it9hp4$lsq$1@trimpas.omnitel.net...
>>O cia varikliu karta ta pati?
>> kartais ne naujesnis tas 2?
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>> news:it7nb1$57i$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai mirę tie trilitriai buvo tada...
>>>
>>>
>>> On 06/14/2011 02:39 PM, Zebediejus wrote:
>>>> Nezinau ar tarpine labai itakoja, kaip pas juos abu automatai :)
>>>>
>>>> Na, bet parasiau kaip buvo ir tiek.
>>>>
>>>> Zebediejus
>>>>
>>>> On 06/14/2011 01:48 PM, kastisv wrote:
>>>>> jauciu pas kolegas tarpine nekokia , jei su trilitriais dyzeliais 
>>>>> nemoka
>>>>> nevalos aplenkt. bet cia ne apie tai.
>>>>> jau netoli 3 metu yra usinamas toks variantas su 3.2 visi km yra
>>>>> lietuvoj, iki ~ 120kkm buvo pagrinde vazinejama po miestus. tai prie
>>>>> 140kkm reikejo keist sankaba ( ~1200 su darbais). dabar prie 160+ jau
>>>>> reikia keist stabilniko "pasagas", pradejo slapt galinio reduktoriaus
>>>>> salnikas ( jau keiciamas). kas cia dar... lyg daugiau nieko ir 
>>>>> nepamenu.
>>>>> toliau einama eksplotacija( kaladeles, diskai, zvakes , etc) gan
>>>>> nebrangi.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Zebediejus"<zebediejus@netikras.lt> wrote in message
>>>>> news:it72ib$673$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Vazineju tokia pusmeti. Keistas interkuleris, dirzas, 
>>>>>> stabilizatoriaus
>>>>>> traukutes. Daugiau lyg bedu nepastebejau. Stovi prie daugiabucio, bet
>>>>>> kol
>>>>>> kas (tfu tfu tfu) nieko nenurankiojo, nors visur raso, kad pastoviai 
>>>>>> nuo
>>>>>> ju kazka nulupa (Kasko butinas).
>>>>>>
>>>>>> Kas del variklio - daug kas juos pyzdavoja, tipo silpni, nevalina ir
>>>>>> pan.
>>>>>> Nera taip jau blogai. Su kolega (pas ji tu paciu metu 3.0 tdi)
>>>>>> persimetem
>>>>>> trumpai kelyje, tai diapazone 60 - 140 kmh didelio skirtumo nebuvo
>>>>>> (kolega
>>>>>> nezymiai tolo). Veliau jau stabdem. Su kitu draugu persimetem su jo 
>>>>>> BMW
>>>>>> 530d (~2002m), tai 40-160 kmh A6 ejo geriau, o veliau jau BMW pradejo
>>>>>> nestis i prieki).
>>>>>> Siaip megstantiems vazineti 140+, gal jau tikrai per silpnas. Iki 160
>>>>>> dar
>>>>>> visai nieko, o paskui jau sunkiai. Labai dziugina sanaudos normaliam
>>>>>> kelyje (neturiu borto kompo, bet pagal skaiciavimus svyruoja 
>>>>>> 4.5-5.5).
>>>>>> Vaziuojant 130+ sanaudos jau pradeda gan stipriai augti. Tiesa,
>>>>>> mieste jos
>>>>>> jau nemenkos (7.5-8.5).
>>>>>>
>>>>>> Pas mane be navigacijos, ryza panele.) Ziuret galima, aisku, spalvota
>>>>>> gal
>>>>>> graziau.
>>>>>>
>>>>>> Zebediejus
>>>>>>
>>>>>> On 06/14/2011 07:41 AM, Kancler wrote:
>>>>>>> Bresta poreikis atsinaujint, akys krypsta link audi a6 2 tdi 
>>>>>>> 2006-2007
>>>>>>> metu. Gal kam teko susidurt, kaip ju patikimumas, kokios ligos 
>>>>>>> kamuoja,
>>>>>>> ka reiktu ipatingai ziuret perkant. Verta moket siek tiek brangiau 
>>>>>>> uz
>>>>>>> varianta su spalvota navigacija, ar nesukt galvos ir imt su
>>>>>>> raudona/juoda?
>>>>>>> Isanksto dekingas uz info
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>
>