Prasciau, tai prasciau. Bet pastebejau toky dalyka: masinu su silpnesniais varikliais paprastai buna reduktorius letesnis, ko pasekoje startuoti tokiai masinai sekasi visai neblogai ir iki kazkokio greicio x atsilikimas buna gan mazas. Visas skirtumas islenda nuo to greicio x. Gal del to ir nesimate to "afigieno" skirtumo tarp 2 ir 3 pradzioje. "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> parašė naujienų news:it9i42$mas$1@trimpas.omnitel.net... > gali but ir naujesnis, bet sukimo momentu ir ag kazi ar prilygs tiem 225 > AG , tai ir traukt turi tikrai prasciau > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:it9hp4$lsq$1@trimpas.omnitel.net... >>O cia varikliu karta ta pati? >> kartais ne naujesnis tas 2? >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >> news:it7nb1$57i$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai mirę tie trilitriai buvo tada... >>> >>> >>> On 06/14/2011 02:39 PM, Zebediejus wrote: >>>> Nezinau ar tarpine labai itakoja, kaip pas juos abu automatai :) >>>> >>>> Na, bet parasiau kaip buvo ir tiek. >>>> >>>> Zebediejus >>>> >>>> On 06/14/2011 01:48 PM, kastisv wrote: >>>>> jauciu pas kolegas tarpine nekokia , jei su trilitriais dyzeliais >>>>> nemoka >>>>> nevalos aplenkt. bet cia ne apie tai. >>>>> jau netoli 3 metu yra usinamas toks variantas su 3.2 visi km yra >>>>> lietuvoj, iki ~ 120kkm buvo pagrinde vazinejama po miestus. tai prie >>>>> 140kkm reikejo keist sankaba ( ~1200 su darbais). dabar prie 160+ jau >>>>> reikia keist stabilniko "pasagas", pradejo slapt galinio reduktoriaus >>>>> salnikas ( jau keiciamas). kas cia dar... lyg daugiau nieko ir >>>>> nepamenu. >>>>> toliau einama eksplotacija( kaladeles, diskai, zvakes , etc) gan >>>>> nebrangi. >>>>> >>>>> >>>>> "Zebediejus"<zebediejus@netikras.lt> wrote in message >>>>> news:it72ib$673$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Vazineju tokia pusmeti. Keistas interkuleris, dirzas, >>>>>> stabilizatoriaus >>>>>> traukutes. Daugiau lyg bedu nepastebejau. Stovi prie daugiabucio, bet >>>>>> kol >>>>>> kas (tfu tfu tfu) nieko nenurankiojo, nors visur raso, kad pastoviai >>>>>> nuo >>>>>> ju kazka nulupa (Kasko butinas). >>>>>> >>>>>> Kas del variklio - daug kas juos pyzdavoja, tipo silpni, nevalina ir >>>>>> pan. >>>>>> Nera taip jau blogai. Su kolega (pas ji tu paciu metu 3.0 tdi) >>>>>> persimetem >>>>>> trumpai kelyje, tai diapazone 60 - 140 kmh didelio skirtumo nebuvo >>>>>> (kolega >>>>>> nezymiai tolo). Veliau jau stabdem. Su kitu draugu persimetem su jo >>>>>> BMW >>>>>> 530d (~2002m), tai 40-160 kmh A6 ejo geriau, o veliau jau BMW pradejo >>>>>> nestis i prieki). >>>>>> Siaip megstantiems vazineti 140+, gal jau tikrai per silpnas. Iki 160 >>>>>> dar >>>>>> visai nieko, o paskui jau sunkiai. Labai dziugina sanaudos normaliam >>>>>> kelyje (neturiu borto kompo, bet pagal skaiciavimus svyruoja >>>>>> 4.5-5.5). >>>>>> Vaziuojant 130+ sanaudos jau pradeda gan stipriai augti. Tiesa, >>>>>> mieste jos >>>>>> jau nemenkos (7.5-8.5). >>>>>> >>>>>> Pas mane be navigacijos, ryza panele.) Ziuret galima, aisku, spalvota >>>>>> gal >>>>>> graziau. >>>>>> >>>>>> Zebediejus >>>>>> >>>>>> On 06/14/2011 07:41 AM, Kancler wrote: >>>>>>> Bresta poreikis atsinaujint, akys krypsta link audi a6 2 tdi >>>>>>> 2006-2007 >>>>>>> metu. Gal kam teko susidurt, kaip ju patikimumas, kokios ligos >>>>>>> kamuoja, >>>>>>> ka reiktu ipatingai ziuret perkant. Verta moket siek tiek brangiau >>>>>>> uz >>>>>>> varianta su spalvota navigacija, ar nesukt galvos ir imt su >>>>>>> raudona/juoda? >>>>>>> Isanksto dekingas uz info >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> > >