Labai gali buti. Tiesiog dvilitre pradeda dust jau nuo ~140, o trilitre drasiai iki 200 eitu, turbut.. Zebediejus On 06/15/2011 09:56 AM, LabaiNeSpauda wrote: > Prasciau, tai prasciau. Bet pastebejau toky dalyka: masinu su > silpnesniais varikliais > paprastai buna reduktorius letesnis, ko pasekoje startuoti tokiai > masinai sekasi > visai neblogai ir iki kazkokio greicio x atsilikimas buna gan mazas. > Visas skirtumas islenda > nuo to greicio x. > Gal del to ir nesimate to "afigieno" skirtumo tarp 2 ir 3 pradzioje. > > > "news.omnitel.net" <paulius@uvs.lt> parašė naujienų > news:it9i42$mas$1@trimpas.omnitel.net... >> gali but ir naujesnis, bet sukimo momentu ir ag kazi ar prilygs tiem >> 225 AG , tai ir traukt turi tikrai prasciau >> >> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >> news:it9hp4$lsq$1@trimpas.omnitel.net... >>> O cia varikliu karta ta pati? >>> kartais ne naujesnis tas 2? >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>> news:it7nb1$57i$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tai mirę tie trilitriai buvo tada... >>>> >>>> >>>> On 06/14/2011 02:39 PM, Zebediejus wrote: >>>>> Nezinau ar tarpine labai itakoja, kaip pas juos abu automatai :) >>>>> >>>>> Na, bet parasiau kaip buvo ir tiek. >>>>> >>>>> Zebediejus >>>>> >>>>> On 06/14/2011 01:48 PM, kastisv wrote: >>>>>> jauciu pas kolegas tarpine nekokia , jei su trilitriais dyzeliais >>>>>> nemoka >>>>>> nevalos aplenkt. bet cia ne apie tai. >>>>>> jau netoli 3 metu yra usinamas toks variantas su 3.2 visi km yra >>>>>> lietuvoj, iki ~ 120kkm buvo pagrinde vazinejama po miestus. tai prie >>>>>> 140kkm reikejo keist sankaba ( ~1200 su darbais). dabar prie 160+ jau >>>>>> reikia keist stabilniko "pasagas", pradejo slapt galinio reduktoriaus >>>>>> salnikas ( jau keiciamas). kas cia dar... lyg daugiau nieko ir >>>>>> nepamenu. >>>>>> toliau einama eksplotacija( kaladeles, diskai, zvakes , etc) gan >>>>>> nebrangi. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Zebediejus"<zebediejus@netikras.lt> wrote in message >>>>>> news:it72ib$673$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Vazineju tokia pusmeti. Keistas interkuleris, dirzas, >>>>>>> stabilizatoriaus >>>>>>> traukutes. Daugiau lyg bedu nepastebejau. Stovi prie daugiabucio, >>>>>>> bet >>>>>>> kol >>>>>>> kas (tfu tfu tfu) nieko nenurankiojo, nors visur raso, kad >>>>>>> pastoviai nuo >>>>>>> ju kazka nulupa (Kasko butinas). >>>>>>> >>>>>>> Kas del variklio - daug kas juos pyzdavoja, tipo silpni, nevalina ir >>>>>>> pan. >>>>>>> Nera taip jau blogai. Su kolega (pas ji tu paciu metu 3.0 tdi) >>>>>>> persimetem >>>>>>> trumpai kelyje, tai diapazone 60 - 140 kmh didelio skirtumo nebuvo >>>>>>> (kolega >>>>>>> nezymiai tolo). Veliau jau stabdem. Su kitu draugu persimetem su >>>>>>> jo BMW >>>>>>> 530d (~2002m), tai 40-160 kmh A6 ejo geriau, o veliau jau BMW >>>>>>> pradejo >>>>>>> nestis i prieki). >>>>>>> Siaip megstantiems vazineti 140+, gal jau tikrai per silpnas. Iki >>>>>>> 160 >>>>>>> dar >>>>>>> visai nieko, o paskui jau sunkiai. Labai dziugina sanaudos normaliam >>>>>>> kelyje (neturiu borto kompo, bet pagal skaiciavimus svyruoja >>>>>>> 4.5-5.5). >>>>>>> Vaziuojant 130+ sanaudos jau pradeda gan stipriai augti. Tiesa, >>>>>>> mieste jos >>>>>>> jau nemenkos (7.5-8.5). >>>>>>> >>>>>>> Pas mane be navigacijos, ryza panele.) Ziuret galima, aisku, >>>>>>> spalvota >>>>>>> gal >>>>>>> graziau. >>>>>>> >>>>>>> Zebediejus >>>>>>> >>>>>>> On 06/14/2011 07:41 AM, Kancler wrote: >>>>>>>> Bresta poreikis atsinaujint, akys krypsta link audi a6 2 tdi >>>>>>>> 2006-2007 >>>>>>>> metu. Gal kam teko susidurt, kaip ju patikimumas, kokios ligos >>>>>>>> kamuoja, >>>>>>>> ka reiktu ipatingai ziuret perkant. Verta moket siek tiek >>>>>>>> brangiau uz >>>>>>>> varianta su spalvota navigacija, ar nesukt galvos ir imt su >>>>>>>> raudona/juoda? >>>>>>>> Isanksto dekingas uz info >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >> >>