o aš sakau, kad yra. Va pvz BMw deklaruoja 80-120, tai 520d 6.9s, 530d - 5.0s. Tuo labiau, važiavau ir su 2.0tdi ir 3.0tdi, tai, nu nėra ten ką lygint net :) On 06/15/2011 02:06 PM, Zebediejus wrote: > Rasiau ne is vietos. Kaip ir minejau, pradinis greitis buvo vienu atveju > ~60kmh, kitu ~40kmh. Is vietos, 3litre butu padariusi labai skausmingai, > speju.. Vien del keturiu varomu.. Na, bet nezinau, sito nebandem. > Tiesiog norejau pasakyti, kad prie vidutiniu greiciu labai skirtumo > nera. Veliau, jau atsiranda ir labai zymus. > > Zebediejus > > > On 06/15/2011 10:52 AM, Dainiushas wrote: >> bet tai žiek, dvilitrė iki šimto 10.3, trilitrė 7.3 >> >> O tauta stumia, kad dvilitrė geriau iš vietos šoka. Kaip čia gaunasi? >> >> >> On 06/14/2011 02:39 PM, Zebediejus wrote: >>> Nezinau ar tarpine labai itakoja, kaip pas juos abu automatai :) >>> >>> Na, bet parasiau kaip buvo ir tiek. >>> >>> Zebediejus >>> >>> On 06/14/2011 01:48 PM, kastisv wrote: >>>> jauciu pas kolegas tarpine nekokia , jei su trilitriais dyzeliais >>>> nemoka >>>> nevalos aplenkt. bet cia ne apie tai. >>>> jau netoli 3 metu yra usinamas toks variantas su 3.2 visi km yra >>>> lietuvoj, iki ~ 120kkm buvo pagrinde vazinejama po miestus. tai prie >>>> 140kkm reikejo keist sankaba ( ~1200 su darbais). dabar prie 160+ jau >>>> reikia keist stabilniko "pasagas", pradejo slapt galinio reduktoriaus >>>> salnikas ( jau keiciamas). kas cia dar... lyg daugiau nieko ir >>>> nepamenu. >>>> toliau einama eksplotacija( kaladeles, diskai, zvakes , etc) gan >>>> nebrangi. >>>> >>>> >>>> "Zebediejus"<zebediejus@netikras.lt> wrote in message >>>> news:it72ib$673$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Vazineju tokia pusmeti. Keistas interkuleris, dirzas, stabilizatoriaus >>>>> traukutes. Daugiau lyg bedu nepastebejau. Stovi prie daugiabucio, bet >>>>> kol >>>>> kas (tfu tfu tfu) nieko nenurankiojo, nors visur raso, kad pastoviai >>>>> nuo >>>>> ju kazka nulupa (Kasko butinas). >>>>> >>>>> Kas del variklio - daug kas juos pyzdavoja, tipo silpni, nevalina ir >>>>> pan. >>>>> Nera taip jau blogai. Su kolega (pas ji tu paciu metu 3.0 tdi) >>>>> persimetem >>>>> trumpai kelyje, tai diapazone 60 - 140 kmh didelio skirtumo nebuvo >>>>> (kolega >>>>> nezymiai tolo). Veliau jau stabdem. Su kitu draugu persimetem su jo >>>>> BMW >>>>> 530d (~2002m), tai 40-160 kmh A6 ejo geriau, o veliau jau BMW pradejo >>>>> nestis i prieki). >>>>> Siaip megstantiems vazineti 140+, gal jau tikrai per silpnas. Iki 160 >>>>> dar >>>>> visai nieko, o paskui jau sunkiai. Labai dziugina sanaudos normaliam >>>>> kelyje (neturiu borto kompo, bet pagal skaiciavimus svyruoja 4.5-5.5). >>>>> Vaziuojant 130+ sanaudos jau pradeda gan stipriai augti. Tiesa, >>>>> mieste jos >>>>> jau nemenkos (7.5-8.5). >>>>> >>>>> Pas mane be navigacijos, ryza panele.) Ziuret galima, aisku, spalvota >>>>> gal >>>>> graziau. >>>>> >>>>> Zebediejus >>>>> >>>>> On 06/14/2011 07:41 AM, Kancler wrote: >>>>>> Bresta poreikis atsinaujint, akys krypsta link audi a6 2 tdi >>>>>> 2006-2007 >>>>>> metu. Gal kam teko susidurt, kaip ju patikimumas, kokios ligos >>>>>> kamuoja, >>>>>> ka reiktu ipatingai ziuret perkant. Verta moket siek tiek brangiau uz >>>>>> varianta su spalvota navigacija, ar nesukt galvos ir imt su >>>>>> raudona/juoda? >>>>>> Isanksto dekingas uz info >>>>> >>>> >>>> >>> >> >