Suklydau, tikrai McGard. Tai jo, kuo geresnė spyna tuo blogiau raktus pametus :) Kai nusipirkau slapukus iš karto atsarginę galvutę užsakiau. Jaučiuos nesaugus kai tik vienas raktas :) Atsarginę galvą jau pamečiau, reikės pirkti dar vieną. Geras dalykas yra ratų varžtus ne iš akies veržti o su dinamometriniu raktu. Du metus naudoju, pats dviem mašinom keičiu ratus į žieminius ir atgal- dar nebuvo kad sunkiai atsisuktų. Ir nebuvo, kad patys važiuojant atsiveržtų. Dar kažkada pirkau slapukus su trim skylėm varžto galvutėje. Ant slapuko atitinkamai trys cilindriukai išlindę. Keletą kartų buvo, kad nuvežiau mašiną į servisą ir pamiršdavau galvutę duoti. Neklausė kur galvutė nei karto. Atsukdavo jie tą slapuką ir be rakto. eMeR wrote: > Nestebuklas ir McGard (ne Guard). Naudojau (labai panašūs į > http://imageshack.us/photo/my-images/195/mcgard003.jpg ) anksčiau > turėtam e39. Viskas buvo puiku, kol neatėjo laikas rudenį pasikeist > ratų. Tris atsukau lengvai, o ketvirtam chana. Ar stipriau užveržtas > buvo, ar šeip prikepė... Bandant atsukt nuskilo galvutės "gėlytės" > vienas lapelis. Ir viskas - tas pats, kas neturi rakto. > Buvo šeštadienio popietė, tad galimybės pasinaudot kažkuo "mandresniu" > buvo gana ribotos. Pardavėjas, iš kurio buvo pirkti slapukai (Jolgenda > berods), pasakė, kad rakto dublikatą gaut užtruktų iki 2sav. Kai už > lango sniegas - ne išeitis. > Pirma mintis buvo apie galvutės / vamzdžio užkalimą ant varžto išorės. > Tačiau to greitai teko atsisakyt: pirma ratlankio skylės trukdė, antra - > aplink varžto galvutę yra laisvai besisukinėjantis žiedas. Net ir > pavykus kažką uždėt, pats varžtas nesisuktų. > Toliau buvo bandoma bandyt gręžti centre skylę ir įsukti tą stebuklingą > "atsukėją" su atbulu sriegiu. Deja ir šios minties teko greitai > atsisakyt. Su kokiom nors prie šono pastatytomis staklėmis gal ir > pavyktų. Tačiau su rankine drėle - niekaip. Buvo pralėkta pro dar > dirbančias parduotuves ir paimti tuo metu turėti "geriausi" grąžtai, > skirti kietam metalui gręžti. Viskas ką pavyko padaryt, tai milimetro > duobutė. > Sekantis žingsnis buvo banymas privirint ką nors prie varžto. Deja > vietinis svarsčikas (kuris šeip jau savo darbą išmano) iškart pasakė, > kad nieko nebus. Nes jau buvo susidūręs - varžto galvutė padengta > kažkokiu įdomiu lydiniu kuris netik, kad velniškai kietas ir nepasiduoda > gręžimui paprastai, bet nenori ir virintis. Atrodo jau prisisegė, bet > tik bandai su jėga pasukt ir atšoka.. > > Galiausiai, kadangi buvo turimi trys išsukti pavyzdžiai, buvo pagaminta > pseudo galvutė. Ir vargais negalais išsukta. > > Reziumė - varžtai tikrai neblogi. Tačiau reikia labai atidžiai juos > užsukinėt. O ir šeip pilnas internetas besiskundžiančių McGard > produkcija. Tai galvutė, kaip man subyra, tai pačio varžto kampas > nuskyla... > > R. > > On 2011-08-15 10:45:14 +0300, bomanz said: > >> A po to kai išsuksi nusipirk kokius McGuard. Tie už 18EUR atsiunčia >> atsarginį raktą. Jei randi kur nukištas lapelis su kodu. Nors gal BMW >> originalūs pigiau, nežinau. >> >> [nemielas] wrote: >>> pasnekek su krasta - siaip daznai atstovai turi tokiem dalykam >>> galvutes vietoj bent jau savo naudojimui. >>> >>> >>> "Dainiakas" <dainiakas@_g_m_ail.com> wrote in message >>> news:j288k3$tol$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> per savo durnuma pameciau "sekretke" ta daly kuri yra viena ant 4 >>>> varshtu. >>>> varshtai yra bmw orginalus tai yra skyle viduryje su idubom, o >>>> raktas daugia spyglie zvaigzde. >>>> pvz http://www.unofficialbmw.com/images/all_bmw_wheel_locks.jpg >>>> klausimas: >>>> kaip dabar man juos atsukt? gal kas kokiu zinot gudrybiu? >>>> >>>> Dekui >>>> Dainiakas > >