nu matai- jei smegenu nera, tai ir geriausi "slapukai" nelaikis. O Mgardai laiko normaliai jei tinkamai elgiesi: 1-jokiu budu nenaudoti pniaumatinio rakto (kaikurie oziai, vadinantys save meistrais, vis viena ji naudoja-man taip viena galvute ir suvare...) 2-pageidautina atsukineti su "kryzium"- kad sukimo momentu galvute butu tiksliai prispausta prie varzto ir nebutu verciama- su paprastu lenktu raktu tai praktiskai neimanoma- nelygiai priglaudus nuvaromi "gelytes" kampai... so- su protu naudojant- geras daigtas:) "eMeR" <rimasmNEREIKIASITO@IRSITOme.com> wrote in message news:j2an5r$2tr$1@trimpas.omnitel.net... > Nestebuklas ir McGard (ne Guard). Naudojau (labai panašūs į > http://imageshack.us/photo/my-images/195/mcgard003.jpg ) anksčiau > turėtam e39. Viskas buvo puiku, kol neatėjo laikas rudenį pasikeist > ratų. Tris atsukau lengvai, o ketvirtam chana. Ar stipriau užveržtas > buvo, ar šeip prikepė... Bandant atsukt nuskilo galvutės "gėlytės" > vienas lapelis. Ir viskas - tas pats, kas neturi rakto. > Buvo šeštadienio popietė, tad galimybės pasinaudot kažkuo "mandresniu" > buvo gana ribotos. Pardavėjas, iš kurio buvo pirkti slapukai (Jolgenda > berods), pasakė, kad rakto dublikatą gaut užtruktų iki 2sav. Kai už > lango sniegas - ne išeitis. > Pirma mintis buvo apie galvutės / vamzdžio užkalimą ant varžto išorės. > Tačiau to greitai teko atsisakyt: pirma ratlankio skylės trukdė, antra > - aplink varžto galvutę yra laisvai besisukinėjantis žiedas. Net ir > pavykus kažką uždėt, pats varžtas nesisuktų. > Toliau buvo bandoma bandyt gręžti centre skylę ir įsukti tą stebuklingą > "atsukėją" su atbulu sriegiu. Deja ir šios minties teko greitai > atsisakyt. Su kokiom nors prie šono pastatytomis staklėmis gal ir > pavyktų. Tačiau su rankine drėle - niekaip. Buvo pralėkta pro dar > dirbančias parduotuves ir paimti tuo metu turėti "geriausi" grąžtai, > skirti kietam metalui gręžti. Viskas ką pavyko padaryt, tai milimetro > duobutė. > Sekantis žingsnis buvo banymas privirint ką nors prie varžto. Deja > vietinis svarsčikas (kuris šeip jau savo darbą išmano) iškart pasakė, > kad nieko nebus. Nes jau buvo susidūręs - varžto galvutė padengta > kažkokiu įdomiu lydiniu kuris netik, kad velniškai kietas ir > nepasiduoda gręžimui paprastai, bet nenori ir virintis. Atrodo jau > prisisegė, bet tik bandai su jėga pasukt ir atšoka.. > > Galiausiai, kadangi buvo turimi trys išsukti pavyzdžiai, buvo pagaminta > pseudo galvutė. Ir vargais negalais išsukta. > > Reziumė - varžtai tikrai neblogi. Tačiau reikia labai atidžiai juos > užsukinėt. O ir šeip pilnas internetas besiskundžiančių McGard > produkcija. Tai galvutė, kaip man subyra, tai pačio varžto kampas > nuskyla... > > R. > > On 2011-08-15 10:45:14 +0300, bomanz said: > >> A po to kai išsuksi nusipirk kokius McGuard. Tie už 18EUR atsiunčia >> atsarginį raktą. Jei randi kur nukištas lapelis su kodu. Nors gal BMW >> originalūs pigiau, nežinau. >> >> [nemielas] wrote: >>> pasnekek su krasta - siaip daznai atstovai turi tokiem dalykam galvutes >>> vietoj bent jau savo naudojimui. >>> >>> >>> "Dainiakas" <dainiakas@_g_m_ail.com> wrote in message >>> news:j288k3$tol$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> per savo durnuma pameciau "sekretke" ta daly kuri yra viena ant 4 varshtu. >>>> varshtai yra bmw orginalus tai yra skyle viduryje su idubom, o raktas >>>> daugia spyglie zvaigzde. >>>> pvz http://www.unofficialbmw.com/images/all_bmw_wheel_locks.jpg >>>> klausimas: >>>> kaip dabar man juos atsukt? gal kas kokiu zinot gudrybiu? >>>> >>>> Dekui >>>> Dainiakas > >