Tema: Re: sekretke
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-08-15 12:57:47
tai kai sekretkes su pistoletu užveržia tai nieko keisto, jog po to tenka 
ratus pjaustyti.

o tie visi žiedai aplink galvutę besisukantis tai kaip žvakutė nabašnikui - 
buvo atvejis kai reikėjo atsukti tokius, tai užkalė servise va tokią galvą: 
http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/242602023/67L_Flip_Impact_Wheel_Nut_Removal_Sockets.jpg 
ir atsisuko su daina


"eMeR" <rimasmNEREIKIASITO@IRSITOme.com> wrote in message 
news:j2an5r$2tr$1@trimpas.omnitel.net...
> Nestebuklas ir McGard (ne Guard). Naudojau (labai panašūs į 
> http://imageshack.us/photo/my-images/195/mcgard003.jpg ) anksčiau turėtam 
> e39.  Viskas buvo puiku, kol neatėjo laikas rudenį pasikeist ratų. Tris 
> atsukau lengvai, o ketvirtam chana. Ar stipriau užveržtas buvo, ar šeip 
> prikepė... Bandant atsukt nuskilo galvutės "gėlytės" vienas lapelis. Ir 
> viskas - tas pats, kas neturi rakto.
> Buvo šeštadienio popietė, tad galimybės pasinaudot kažkuo "mandresniu" 
> buvo gana ribotos. Pardavėjas, iš kurio buvo pirkti slapukai (Jolgenda 
> berods), pasakė, kad rakto dublikatą gaut užtruktų iki 2sav. Kai už lango 
> sniegas - ne išeitis.
> Pirma mintis buvo apie galvutės / vamzdžio užkalimą ant varžto išorės. 
> Tačiau to greitai teko atsisakyt: pirma ratlankio skylės trukdė, antra - 
> aplink varžto galvutę yra laisvai besisukinėjantis žiedas. Net ir pavykus 
> kažką uždėt, pats varžtas nesisuktų.
> Toliau buvo bandoma bandyt gręžti centre skylę ir įsukti tą stebuklingą 
> "atsukėją" su atbulu sriegiu. Deja ir šios minties teko greitai atsisakyt. 
> Su kokiom nors prie šono pastatytomis staklėmis gal ir pavyktų. Tačiau su 
> rankine drėle - niekaip. Buvo pralėkta pro dar dirbančias parduotuves ir 
> paimti tuo metu turėti "geriausi" grąžtai, skirti kietam metalui gręžti. 
> Viskas ką pavyko padaryt, tai milimetro duobutė.
> Sekantis žingsnis buvo banymas privirint ką nors prie varžto. Deja 
> vietinis svarsčikas (kuris šeip jau savo darbą išmano) iškart pasakė, kad 
> nieko nebus. Nes jau buvo susidūręs - varžto galvutė padengta kažkokiu 
> įdomiu lydiniu kuris netik, kad velniškai kietas ir nepasiduoda gręžimui 
> paprastai, bet nenori ir virintis. Atrodo jau prisisegė, bet tik bandai su 
> jėga pasukt ir atšoka..
>
> Galiausiai, kadangi buvo turimi trys išsukti pavyzdžiai, buvo pagaminta 
> pseudo galvutė. Ir vargais negalais išsukta.
>
> Reziumė - varžtai tikrai neblogi. Tačiau reikia labai atidžiai juos 
> užsukinėt. O ir šeip pilnas internetas besiskundžiančių McGard produkcija. 
> Tai galvutė, kaip man subyra, tai pačio varžto kampas nuskyla...
>
> R.
>
> On 2011-08-15 10:45:14 +0300, bomanz said:
>
>> A po to kai išsuksi nusipirk kokius McGuard. Tie už 18EUR atsiunčia 
>> atsarginį raktą. Jei randi kur nukištas lapelis su kodu. Nors gal BMW 
>> originalūs pigiau, nežinau.
>>
>> [nemielas] wrote:
>>> pasnekek su krasta - siaip daznai atstovai turi tokiem dalykam galvutes 
>>> vietoj bent jau savo naudojimui.
>>>
>>>
>>> "Dainiakas" <dainiakas@_g_m_ail.com> wrote in message 
>>> news:j288k3$tol$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> per savo durnuma pameciau "sekretke" ta daly kuri yra viena ant 4 
>>>> varshtu.
>>>> varshtai yra bmw orginalus tai yra skyle viduryje su idubom, o raktas 
>>>> daugia spyglie zvaigzde.
>>>> pvz http://www.unofficialbmw.com/images/all_bmw_wheel_locks.jpg
>>>> klausimas:
>>>> kaip dabar man juos atsukt? gal kas kokiu zinot gudrybiu?
>>>>
>>>> Dekui
>>>> Dainiakas
>
>