tai kai sekretkes su pistoletu užveržia tai nieko keisto, jog po to tenka ratus pjaustyti. o tie visi žiedai aplink galvutę besisukantis tai kaip žvakutė nabašnikui - buvo atvejis kai reikėjo atsukti tokius, tai užkalė servise va tokią galvą: http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/242602023/67L_Flip_Impact_Wheel_Nut_Removal_Sockets.jpg ir atsisuko su daina "eMeR" <rimasmNEREIKIASITO@IRSITOme.com> wrote in message news:j2an5r$2tr$1@trimpas.omnitel.net... > Nestebuklas ir McGard (ne Guard). Naudojau (labai panašūs į > http://imageshack.us/photo/my-images/195/mcgard003.jpg ) anksčiau turėtam > e39. Viskas buvo puiku, kol neatėjo laikas rudenį pasikeist ratų. Tris > atsukau lengvai, o ketvirtam chana. Ar stipriau užveržtas buvo, ar šeip > prikepė... Bandant atsukt nuskilo galvutės "gėlytės" vienas lapelis. Ir > viskas - tas pats, kas neturi rakto. > Buvo šeštadienio popietė, tad galimybės pasinaudot kažkuo "mandresniu" > buvo gana ribotos. Pardavėjas, iš kurio buvo pirkti slapukai (Jolgenda > berods), pasakė, kad rakto dublikatą gaut užtruktų iki 2sav. Kai už lango > sniegas - ne išeitis. > Pirma mintis buvo apie galvutės / vamzdžio užkalimą ant varžto išorės. > Tačiau to greitai teko atsisakyt: pirma ratlankio skylės trukdė, antra - > aplink varžto galvutę yra laisvai besisukinėjantis žiedas. Net ir pavykus > kažką uždėt, pats varžtas nesisuktų. > Toliau buvo bandoma bandyt gręžti centre skylę ir įsukti tą stebuklingą > "atsukėją" su atbulu sriegiu. Deja ir šios minties teko greitai atsisakyt. > Su kokiom nors prie šono pastatytomis staklėmis gal ir pavyktų. Tačiau su > rankine drėle - niekaip. Buvo pralėkta pro dar dirbančias parduotuves ir > paimti tuo metu turėti "geriausi" grąžtai, skirti kietam metalui gręžti. > Viskas ką pavyko padaryt, tai milimetro duobutė. > Sekantis žingsnis buvo banymas privirint ką nors prie varžto. Deja > vietinis svarsčikas (kuris šeip jau savo darbą išmano) iškart pasakė, kad > nieko nebus. Nes jau buvo susidūręs - varžto galvutė padengta kažkokiu > įdomiu lydiniu kuris netik, kad velniškai kietas ir nepasiduoda gręžimui > paprastai, bet nenori ir virintis. Atrodo jau prisisegė, bet tik bandai su > jėga pasukt ir atšoka.. > > Galiausiai, kadangi buvo turimi trys išsukti pavyzdžiai, buvo pagaminta > pseudo galvutė. Ir vargais negalais išsukta. > > Reziumė - varžtai tikrai neblogi. Tačiau reikia labai atidžiai juos > užsukinėt. O ir šeip pilnas internetas besiskundžiančių McGard produkcija. > Tai galvutė, kaip man subyra, tai pačio varžto kampas nuskyla... > > R. > > On 2011-08-15 10:45:14 +0300, bomanz said: > >> A po to kai išsuksi nusipirk kokius McGuard. Tie už 18EUR atsiunčia >> atsarginį raktą. Jei randi kur nukištas lapelis su kodu. Nors gal BMW >> originalūs pigiau, nežinau. >> >> [nemielas] wrote: >>> pasnekek su krasta - siaip daznai atstovai turi tokiem dalykam galvutes >>> vietoj bent jau savo naudojimui. >>> >>> >>> "Dainiakas" <dainiakas@_g_m_ail.com> wrote in message >>> news:j288k3$tol$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> per savo durnuma pameciau "sekretke" ta daly kuri yra viena ant 4 >>>> varshtu. >>>> varshtai yra bmw orginalus tai yra skyle viduryje su idubom, o raktas >>>> daugia spyglie zvaigzde. >>>> pvz http://www.unofficialbmw.com/images/all_bmw_wheel_locks.jpg >>>> klausimas: >>>> kaip dabar man juos atsukt? gal kas kokiu zinot gudrybiu? >>>> >>>> Dekui >>>> Dainiakas > >