cia ne bugas. tokia situ reduktoriu konstrukcija, kad kai pavargsta membrana tarp duju ir vakuumo, pradeda leist dujas i vakumo puse. ir cia daugumai situ 4 kartos reduktoriu taip yra On 2011-09-08 17:29:15 +0000, kastisv said: > cia yra kazkokios membranos beda. zinomas bugas. man dar spejo pakeist > kaip garantini. > nors dabar ziuriu, kad gan seniai detos dujos. tai gal dar tuo metu > nebuvo sito bugo. nors ir nuo senatves tai galejo nutikt. ten kazkaip > praleidzia dujas, ir jau vedasi ant duju ir benzo misinio, todel ir > nesiveda ilgai. > tai arba keiti ta membrana arba visa reduktoriu. > > "aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message > news:j4ao11$gjl$1@trimpas.omnitel.net... >> 1995m. Audi A6, 2.8 AAH >> BRC ipurskimines detos 2005.08. Siemet pavasari pakeistas pirmas >> nulekes purkstukas abo cilindras nebeveike. Po to buvo ok, patikrino >> ant stendo ten Moletu plente. Kainavo viskas 180+50. Duju didysis >> filtras keistas pernai, resurso jam dar koks 40kkm. Mazasis, kuris >> randasi po voztuvu keistas 2007m, neisivaizduoju kas kiek reikia ji >> keist, pravaziavau su juo ~40kkm. >> Dabar rytais sunkiai kuriasi, starteri suku ~60sek. (vedasi gi visada >> tik ant benzo). Isedes i salona pajuntu nezymu duju kvapeli, atidares >> kapota, ties reduktorium ir duju voztuvu - irgi. Itariau kad kazkur >> praleidzia, is vakaro uzsukau balione padavima ir isvazinejau is >> vamzdelio (ant baliono el. voztuvo nera). Ryte ant benzo vedasi >> spolabarota, normaliai. Pakartojau eksperimenta kelis rytus. >> Itarimas - siektiek praleidzia arba el.voztuvas, arba reduktorius. >> Misinys per riebus, starteriu matyt suku kol isvaro dujas ir gauna >> gryno oro, tada uzsiveda. Klausimas - kas is ju gali praleist? >> klausimas iskilo nes paskambinus i BRC buvo uzgiedota apie reduktoriaus >> keitima nauju uz ~500lt. kas man yra nepriimtina, nes manau kad 1. gal >> praleidzia voztuvas ar dar kazkas, 2. reduktoriaus gumas galima >> perrinkti remkomplektu. Tam planuoju ieskot pigesniu darbuotoju uz >> BRCvilnius.