beja- tai patikrinti labai paprasta:) tinginiam ir nesmalsiem: -atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele nuo reduktoriaus ir uzkemsam gala einanti i kolektoriu kad negaudytu oro. ryte vedasi be broblemu- labai tiketina kad butent duju nuotekis pro vakuma. smalsiem: -atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele nuo kolektoriaus, kolektoriaus skyle (vakumo nipeli) uzsandarinam kad negaudytu oro. -ant vakumo zarneles (einancios is reduktoriaus) uzmaunan baliona, ar kad ir prezika:) -bet butinai sandariai (tarkim izoliacija ar pan) -ryte atsidarom kapota ir ziurim- jei yra nuotekie- balionas bus issiputes (pas mane pripusdavo apie 2 litrus) -vedasi be broblemu- akivaizdu kad vienintele priezastis bedu ir buvo duju nuotekis pro vakuma. "priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message news:j4c8j5$u6$1@trimpas.omnitel.net... > Mano mašinai irgi panašūs simptomai buvo ( sunkiai vedėsi, ilgai sukt > reikėjo, bet jeigu užgesindavai mašiną ant benzino, vesdavosi iškart), tik > dujų kvapo nebuvo. Nuvažiavus į BRC, diagnozė iš karto: praplyšo > reduktoriaus membrana. Išardė- akurat ( sakė, kad nuo labai sieringų > Lietuvoj parduodamų dujų). Pakeitė, viskas OK. Tiesa, pas mane dar > garantinis, tai mokėt nereikėjo. Dujų įranga 4-os kartos, BRC statyta, > pravažiuota 40 kkm. > > Siūlau pabandyt prieš užgesinant variklį, perjungt nuo dujų ant benzino ir > tada užgesint. Jeigu po to mašina užsives normaliai, turėtų būti membranos > kaltė. > > > priest > > > > > "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message > news:j4au11$oii$1@trimpas.omnitel.net... >> cia yra kazkokios membranos beda. zinomas bugas. man dar spejo pakeist >> kaip garantini. >> nors dabar ziuriu, kad gan seniai detos dujos. tai gal dar tuo metu nebuvo >> sito bugo. nors ir nuo senatves tai galejo nutikt. ten kazkaip praleidzia >> dujas, ir jau vedasi ant duju ir benzo misinio, todel ir nesiveda ilgai. >> tai arba keiti ta membrana arba visa reduktoriu. >> >> "aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message >> news:j4ao11$gjl$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1995m. Audi A6, 2.8 AAH >>> BRC ipurskimines detos 2005.08. Siemet pavasari pakeistas pirmas nulekes >>> purkstukas abo cilindras nebeveike. Po to buvo ok, patikrino ant stendo >>> ten Moletu plente. Kainavo viskas 180+50. Duju didysis filtras keistas >>> pernai, resurso jam dar koks 40kkm. Mazasis, kuris randasi po voztuvu >>> keistas 2007m, neisivaizduoju kas kiek reikia ji keist, pravaziavau su >>> juo ~40kkm. >>> Dabar rytais sunkiai kuriasi, starteri suku ~60sek. (vedasi gi visada >>> tik ant benzo). Isedes i salona pajuntu nezymu duju kvapeli, atidares >>> kapota, ties reduktorium ir duju voztuvu - irgi. Itariau kad kazkur >>> praleidzia, is vakaro uzsukau balione padavima ir isvazinejau is >>> vamzdelio (ant baliono el. voztuvo nera). Ryte ant benzo vedasi >>> spolabarota, normaliai. Pakartojau eksperimenta kelis rytus. >>> Itarimas - siektiek praleidzia arba el.voztuvas, arba reduktorius. >>> Misinys per riebus, starteriu matyt suku kol isvaro dujas ir gauna gryno >>> oro, tada uzsiveda. Klausimas - kas is ju gali praleist? >>> klausimas iskilo nes paskambinus i BRC buvo uzgiedota apie >>> reduktoriaus keitima nauju uz ~500lt. kas man yra nepriimtina, nes manau >>> kad 1. gal praleidzia voztuvas ar dar kazkas, 2. reduktoriaus gumas >>> galima perrinkti remkomplektu. Tam planuoju ieskot pigesniu darbuotoju uz >>> BRCvilnius. >> >> > >