ta balione paskui su zazhigalka kaitindavai? Du litrai nuotekis??? pz!!! Kokias sanaudas vidutines skaiciuodavai? "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:j4c945$1r9$1@trimpas.omnitel.net... > beja- tai patikrinti labai paprasta:) > > tinginiam ir nesmalsiem: > -atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele > nuo reduktoriaus ir uzkemsam gala einanti i kolektoriu kad negaudytu oro. > ryte vedasi be broblemu- labai tiketina kad butent duju nuotekis pro > vakuma. > > smalsiem: > -atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele > nuo kolektoriaus, kolektoriaus skyle (vakumo nipeli) uzsandarinam kad > negaudytu oro. > -ant vakumo zarneles (einancios is reduktoriaus) uzmaunan baliona, ar kad > ir prezika:) -bet butinai sandariai (tarkim izoliacija ar pan) > -ryte atsidarom kapota ir ziurim- jei yra nuotekie- balionas bus issiputes > (pas mane pripusdavo apie 2 litrus) > -vedasi be broblemu- akivaizdu kad vienintele priezastis bedu ir buvo duju > nuotekis pro vakuma. > > "priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message > news:j4c8j5$u6$1@trimpas.omnitel.net... >> Mano mašinai irgi panašūs simptomai buvo ( sunkiai vedėsi, ilgai sukt >> reikėjo, bet jeigu užgesindavai mašiną ant benzino, vesdavosi iškart), >> tik >> dujų kvapo nebuvo. Nuvažiavus į BRC, diagnozė iš karto: praplyšo >> reduktoriaus membrana. Išardė- akurat ( sakė, kad nuo labai sieringų >> Lietuvoj parduodamų dujų). Pakeitė, viskas OK. Tiesa, pas mane dar >> garantinis, tai mokėt nereikėjo. Dujų įranga 4-os kartos, BRC statyta, >> pravažiuota 40 kkm. >> >> Siūlau pabandyt prieš užgesinant variklį, perjungt nuo dujų ant benzino >> ir >> tada užgesint. Jeigu po to mašina užsives normaliai, turėtų būti >> membranos >> kaltė. >> >> >> priest >> >> >> >> >> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message >> news:j4au11$oii$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia yra kazkokios membranos beda. zinomas bugas. man dar spejo pakeist >>> kaip garantini. >>> nors dabar ziuriu, kad gan seniai detos dujos. tai gal dar tuo metu >>> nebuvo >>> sito bugo. nors ir nuo senatves tai galejo nutikt. ten kazkaip >>> praleidzia >>> dujas, ir jau vedasi ant duju ir benzo misinio, todel ir nesiveda ilgai. >>> tai arba keiti ta membrana arba visa reduktoriu. >>> >>> "aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message >>> news:j4ao11$gjl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1995m. Audi A6, 2.8 AAH >>>> BRC ipurskimines detos 2005.08. Siemet pavasari pakeistas pirmas >>>> nulekes >>>> purkstukas abo cilindras nebeveike. Po to buvo ok, patikrino ant stendo >>>> ten Moletu plente. Kainavo viskas 180+50. Duju didysis filtras keistas >>>> pernai, resurso jam dar koks 40kkm. Mazasis, kuris randasi po voztuvu >>>> keistas 2007m, neisivaizduoju kas kiek reikia ji keist, pravaziavau su >>>> juo ~40kkm. >>>> Dabar rytais sunkiai kuriasi, starteri suku ~60sek. (vedasi gi >>>> visada >>>> tik ant benzo). Isedes i salona pajuntu nezymu duju kvapeli, atidares >>>> kapota, ties reduktorium ir duju voztuvu - irgi. Itariau kad kazkur >>>> praleidzia, is vakaro uzsukau balione padavima ir isvazinejau is >>>> vamzdelio (ant baliono el. voztuvo nera). Ryte ant benzo vedasi >>>> spolabarota, normaliai. Pakartojau eksperimenta kelis rytus. >>>> Itarimas - siektiek praleidzia arba el.voztuvas, arba reduktorius. >>>> Misinys per riebus, starteriu matyt suku kol isvaro dujas ir gauna >>>> gryno >>>> oro, tada uzsiveda. Klausimas - kas is ju gali praleist? >>>> klausimas iskilo nes paskambinus i BRC buvo uzgiedota apie >>>> reduktoriaus keitima nauju uz ~500lt. kas man yra nepriimtina, nes >>>> manau >>>> kad 1. gal praleidzia voztuvas ar dar kazkas, 2. reduktoriaus gumas >>>> galima perrinkti remkomplektu. Tam planuoju ieskot pigesniu darbuotoju >>>> uz >>>> BRCvilnius. >>> >>> >> >>