>nu bet aš tai visgi pritarčiau Sharkiui. Nuuu... Bet.... Kaip supratau iš temos autoriaus, tai jo paslaugos nėra paprasčiausio "lygio". Todėl labai abejoju, kad per pirmą susitikimą bus pasiektas arba ne kažkoks susitarimas ar pan. Aišku, jei vadybininkas varys nepadaręs namų darbų, gali išeiti, kad siūlys visiškai nereikalingas paslaugas ar pan. Turiu įtarimą, kad autoriaus atveju, klientas eina ne mažiau dviejų kartų, kol priimamas kažkoks sprendimas. Todėl, manau, kad tokiu atveju tas pirmas vizitas daugiau įmonės bendras pristatymas per atstovaujantį žmogų. T.y. pirmo susitikimo metu tikslas turėtų būti teigiamas įvaizdis, naujos info apie klientą surinkimas (ne tik įmonės poreikių, bet ir to žmogaus su kuriuo bendraujama). Ir kas svarbiausia - konkretus susitarimas dėl naujo susitikimo datos. O jau antro susitikimo metu papasakoti apie paslaugas ir t.t. Galbūt ir derybos ir t.t. Vėl gi, jei reikia dar vieno susitikimo - būtinai susitarti dėl konkrečios datos ir laiko. Teoriškai ten tipo yra keli asmeninio pardavimo etapai, o praktiškai jie kaip ir išeina automatiškai jei turi galvą ant pečių ;)