Paslaugos yra gana intelektualios. Mano manymu, intelektualus žmogus, dirbantis versle ir parduodantis intelektualias paslaugas, privalo išmanyti etiketą, įskaitant ir tai, kas tinka rengtis. "Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message news:j4kbsu$k90$1@trimpas.omnitel.net... > >nu bet aš tai visgi pritarčiau Sharkiui. > > Nuuu... Bet.... Kaip supratau iš temos autoriaus, tai jo paslaugos nėra > paprasčiausio "lygio". Todėl labai abejoju, kad per pirmą susitikimą bus > pasiektas arba ne kažkoks susitarimas ar pan. Aišku, jei vadybininkas varys > nepadaręs namų darbų, gali išeiti, kad siūlys visiškai nereikalingas > paslaugas ar pan. Turiu įtarimą, kad autoriaus atveju, klientas eina ne > mažiau dviejų kartų, kol priimamas kažkoks sprendimas. Todėl, manau, kad > tokiu atveju tas pirmas vizitas daugiau įmonės bendras pristatymas per > atstovaujantį žmogų. T.y. pirmo susitikimo metu tikslas turėtų būti > teigiamas įvaizdis, naujos info apie klientą surinkimas (ne tik įmonės > poreikių, bet ir to žmogaus su kuriuo bendraujama). Ir kas svarbiausia - > konkretus susitarimas dėl naujo susitikimo datos. O jau antro susitikimo > metu papasakoti apie paslaugas ir t.t. Galbūt ir derybos ir t.t. Vėl gi, jei > reikia dar vieno susitikimo - būtinai susitarti dėl konkrečios datos ir > laiko. > > Teoriškai ten tipo yra keli asmeninio pardavimo etapai, o praktiškai jie > kaip ir išeina automatiškai jei turi galvą ant pečių ;) >