Tema: Re: Pardavimų vadybininko dress code
Autorius: Pitri
Data: 2011-09-12 14:25:18
Paslaugos yra gana intelektualios. Mano manymu, intelektualus žmogus, dirbantis versle ir parduodantis intelektualias paslaugas, privalo išmanyti etiketą, įskaitant ir tai, kas tinka rengtis.


"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message news:j4kbsu$k90$1@trimpas.omnitel.net...
> >nu bet aš tai visgi pritarčiau Sharkiui.
> 
> Nuuu... Bet.... Kaip supratau iš temos autoriaus, tai jo paslaugos nėra 
> paprasčiausio "lygio". Todėl labai abejoju, kad per pirmą susitikimą bus 
> pasiektas arba ne kažkoks susitarimas ar pan. Aišku, jei vadybininkas varys 
> nepadaręs namų darbų, gali išeiti, kad siūlys visiškai nereikalingas 
> paslaugas ar pan. Turiu įtarimą, kad autoriaus atveju, klientas eina ne 
> mažiau dviejų kartų, kol priimamas kažkoks sprendimas. Todėl, manau, kad 
> tokiu atveju tas pirmas vizitas daugiau įmonės bendras pristatymas per 
> atstovaujantį žmogų. T.y. pirmo susitikimo metu tikslas turėtų būti 
> teigiamas įvaizdis, naujos info apie klientą surinkimas (ne tik įmonės 
> poreikių, bet ir to žmogaus su kuriuo bendraujama). Ir kas svarbiausia - 
> konkretus susitarimas dėl naujo susitikimo datos. O jau antro susitikimo 
> metu papasakoti apie paslaugas ir t.t. Galbūt ir derybos ir t.t. Vėl gi, jei 
> reikia dar vieno susitikimo - būtinai susitarti dėl konkrečios datos ir 
> laiko.
> 
> Teoriškai ten tipo yra keli asmeninio pardavimo etapai, o praktiškai jie 
> kaip ir išeina automatiškai jei turi galvą ant pečių ;) 
>