del rengimosi taip. privalo ismanyti. kita vertus, tai nera svarbiausia. vaflis su kostiumu tortu nepataps. On 2011-09-12 11:25:18 +0000, Pitri said: > Paslaugos yra gana intelektualios. Mano manymu, intelektualus žmogus, > dirbantis versle ir parduodantis intelektualias paslaugas, privalo > išmanyti etiketą, įskaitant ir tai, kas tinka rengtis. > > > > > > "Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message > news:j4kbsu$k90$1@trimpas.omnitel.net... > >>> nu bet aš tai visgi pritarčiau Sharkiui. >>> >> >> >> Nuuu... Bet.... Kaip supratau iš temos autoriaus, tai jo paslaugos nėra >> >> paprasčiausio "lygio". Todėl labai abejoju, kad per pirmą susitikimą bus >> >> pasiektas arba ne kažkoks susitarimas ar pan. Aišku, jei vadybininkas varys >> >> nepadaręs namų darbų, gali išeiti, kad siūlys visiškai nereikalingas >> >> paslaugas ar pan. Turiu įtarimą, kad autoriaus atveju, klientas eina ne >> >> mažiau dviejų kartų, kol priimamas kažkoks sprendimas. Todėl, manau, kad >> >> tokiu atveju tas pirmas vizitas daugiau įmonės bendras pristatymas per >> >> atstovaujantį žmogų. T.y. pirmo susitikimo metu tikslas turėtų būti >> >> teigiamas įvaizdis, naujos info apie klientą surinkimas (ne tik įmonės >> >> poreikių, bet ir to žmogaus su kuriuo bendraujama). Ir kas svarbiausia - >> >> konkretus susitarimas dėl naujo susitikimo datos. O jau antro susitikimo >> >> metu papasakoti apie paslaugas ir t.t. Galbūt ir derybos ir t.t. Vėl gi, jei >> >> reikia dar vieno susitikimo - būtinai susitarti dėl konkrečios datos ir >> >> laiko. >> >> >> >> Teoriškai ten tipo yra keli asmeninio pardavimo etapai, o praktiškai jie >> >> kaip ir išeina automatiškai jei turi galvą ant pečių ;) >>