ten pries nusukima kur atsiranda letejimo juosta yra nurodytos kryptys juostose: letejimo juosta i kaire, pirma juosta tiesiai su plyta, antra ir trecia tiesiai. o letejimo juostoje yra horizontalus zenklinimas A ir pries pat nusukima stotele... ir jei ziuret pagal tavo logika, tai ten nusukinet negalima o galima tik antra ir trecia juosta vaziuot tiesiai, nes letejimo juostoj A zenklinimas, o pirmoj juostoj plyta. bet visi supranta kad toj vietoj zenklas yra auksciau uz zenklinima, isskyrus tave... "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j4qalj$ee$1@trimpas.omnitel.net... > tai ukmerges gatvej artejant prie ozo viaduko irgi niekur nera zenklo 523 > ? > ir ant dangos nera zenklinimo, kuris rodo, jog ten A juosta? > ir galiausiai net jei nieko is situ nera, tai nera net ir 507 zenklo > pakartojimo anksciau, kad spetum pasitraukti is tos juostos, kurios > kryptis tau netinka? > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:j4q7gm$ris$1@trimpas.omnitel.net... >> tai kaip tada traktuot zenkla ir zenklinima vaziuojant i centro puse >> ukmerges gatve ir bandant uzlipt ant ozo visaduko? kam tada tokiam zenkle >> nupaisyta plyta nuo ukmerges gatves atvaziuojant ozo gatve ties >> akropoliu, >> kur is juostos rodykles tiesiai ir i desine, tik ant rodykles tiesiai >> plyta?... jei man is toli sviecia virs kelio zenklas su galimom kryptim >> ir >> as tik privaziaves sankryza pamatau kelio zenklinima, bet as jau toj >> juostoj?... >> >> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:j4q6aq$pk7$1@trimpas.omnitel.net... >>> aišku kryptys leidžiamos kurios leidžiamos. >>> jei tu turi teisę važiuoti ta juosta, tai ja gali važiuoti ta kryptimi, >>> kurią nurodo tas ženklas. >>> bet kaip tu išmąstai, kad ženklas nurodantis kryptis dar kažkaip sugeba >>> nurodyti ir tai yra ten A juosta ar ne? >>> Ir dar kas įdomiausia - pagal plytos ženkliuką :) >>> >>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>> news:j4q5cq$o5k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ir tos eismo kryptys pagal zenkla man leidziamos, nes plytos nera >>>> zenkle... >>>> >>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>> news:j4q3c6$l5f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tu klysti. >>>>> A juostą nurodo vienintelis ženklas: 523. (Iš kitos pusės: 524) >>>>> o 507 nurodo tik eismo kryptis (net jei jame ir plyta nupaišyta). >>>>> >>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>> news:j4puk1$dnu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> paprastai juosta A transportuo zenkle buna su plyta, jei jos nera - >>>>>> juosta >>>>>> vaziuot galima... >>>>>> >>>>>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >>>>>> news:j4pucl$d9v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> man irgi idomu buvo kuriame cia zenkle pilietis iesko "A juostu", >>>>>>> gerai, >>>>>>> kad dar ne kokiam greicio ribojimo ar sustojima draudzianciame.... >>>>>>> pz...pz...gudrasikniu "teises tik zinanciu" kartele i gatves >>>>>>> isriedejo... >>>>>>> >>>>>>> On 2011.09.14 12:04, fkt wrote: >>>>>>>> 507 ? "Nurodo juostų skaičių ir kryptis, kuriomis leidžiama >>>>>>>> važiuoti >>>>>>>> kiekviena juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės kraštinės >>>>>>>> juostos leidžiama ir apsisukti" ? >>>>>>>> >>>>>>>> ką tai turi bendro su 523 ženklu kuris "Nurodo juostą, skirtą tik >>>>>>>> maršrutiniam transportui, važiuojančiam ta pačia kryptimi kaip ir >>>>>>>> visas >>>>>>>> transporto priemonių srautas" ? >>>>>>>> >>>>>>>> Pagal ką galima išmąstyti, kad 507 ženklas nurodo, kad juostos >>>>>>>> skirtos >>>>>>>> arba neskirtos maršrutiniam transportui? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>> news:j4pqe7$7jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> su nurodytom judejimo kryptim juostose >>>>>>>>> >>>>>>>>> "fkt"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:j4pq2p$71s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> kuris ženklas rodo, kad ten nėra A juostos? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>> news:j4plnl$vkk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> cia ziuriu be KET nekuriuos ir skaityt mokint reikia - as rasiau >>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>> zenklai >>>>>>>>>>> NERODO A juostos, o ne kad zenklu nera... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "fkt"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:j4pj8k$ru3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> šiaip žinok ten ženklas kad 120 galima važiuot, tik jo nėra, >>>>>>>>>>>> tai kadangi galima ženklais vadovautis, tai galima važiuot ant >>>>>>>>>>>> 120. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j4pfju$loh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> jei cia apie ruoza vaziuojant nuo koralu, tai ten tik pagal >>>>>>>>>>>>> horizontalu >>>>>>>>>>>>> zenklinima A juosta, zenklai to nerodo, tai kaip ir vaziuot >>>>>>>>>>>>> ten >>>>>>>>>>>>> galima >>>>>>>>>>>>> (100% >>>>>>>>>>>>> negarantuoju kad dar taip, bet kazkada sita kliurka tikrai >>>>>>>>>>>>> buvo)... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "pjezo"<kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j4pdnr$is0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>> tada buk geras- padaryk ta akcija ant Narbuto kalno, kur >>>>>>>>>>>>>> kruva >>>>>>>>>>>>>> dalbajobu >>>>>>>>>>>>>> kasryt is Laisves pr. suka per A juosta ir jai pasibaigus >>>>>>>>>>>>>> braunasi >>>>>>>>>>>>>> i >>>>>>>>>>>>>> gretima juosta... >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "tas kuris virshija"<nesakysiu@ne.ne> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:j4ocuk$msg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> Shyryt teko panardyt kampshtyje. Nemaloniai nudzhiugino >>>>>>>>>>>>>>> kaimynineje >>>>>>>>>>>>>>> juostoje vaziavusiam accordui naglai uzkises is A juostos >>>>>>>>>>>>>>> lendantis >>>>>>>>>>>>>>> bnv >>>>>>>>>>>>>>> kibiras. Taigi nesakysiu kuria diena specelej atsikelsiu >>>>>>>>>>>>>>> anksciau >>>>>>>>>>>>>>> ryte >>>>>>>>>>>>>>> ir visus A vazinedojus nufotkinsiu ir i politsyje nes jau >>>>>>>>>>>>>>> dapiso. >>>>>>>>>>>>>>> Bukite >>>>>>>>>>>>>>> budrus!:) >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>