tai va butent kad nurodo, jei ten butu A juosta ant to 507 zenklo krypties butu plyta (kryptis nurodoma, bet uzdedamas apribojimas)... "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j4sb4r$59p$1@trimpas.omnitel.net... > ar galima ar ne reik pažiūrėt vietoj, nes matau sunkiai gaunasi papasakot > kokia situacija su ženklais. > apie galimumą aš nieko nerašiau, replinau tik į tavo pasakymą, kad 507 > ženklas nurodo, jog A juostos ten nėra. > > "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message > news:j4satd$4st$1@trimpas.omnitel.net... >> tai palauk, ukmerges gatvej i desine galima, o laisves prospekte nebe? >> 523 zenklo ten nera >> >> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:j4s9bs$27r$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai tu neatsakei į klausimą: yra ukmergįs gatvėje prieš ta vietą ženklas >>> 523 ar nėra? >>> >>> toliau: jei A juosta neatskirta ištysine liniją, posūkiui į dešinę į ją >>> įvažiuoti galima. >>> >>> taip, kad tu čia biški klysti dėl to " visi supranta kad toj >>> vietoj zenklas yra auksciau uz zenklinima, isskyrus tave..." >>> >>> >>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>> news:j4s4rf$q7g$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ten pries nusukima kur atsiranda letejimo juosta yra nurodytos kryptys >>>> juostose: letejimo juosta i kaire, pirma juosta tiesiai su plyta, antra >>>> ir >>>> trecia tiesiai. o letejimo juostoje yra horizontalus zenklinimas A ir >>>> pries >>>> pat nusukima stotele... ir jei ziuret pagal tavo logika, tai ten >>>> nusukinet >>>> negalima o galima tik antra ir trecia juosta vaziuot tiesiai, nes >>>> letejimo >>>> juostoj A zenklinimas, o pirmoj juostoj plyta. bet visi supranta kad >>>> toj >>>> vietoj zenklas yra auksciau uz zenklinima, isskyrus tave... >>>> >>>> >>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>> news:j4qalj$ee$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai ukmerges gatvej artejant prie ozo viaduko irgi niekur nera zenklo >>>>> 523 >>>>> ? >>>>> ir ant dangos nera zenklinimo, kuris rodo, jog ten A juosta? >>>>> ir galiausiai net jei nieko is situ nera, tai nera net ir 507 zenklo >>>>> pakartojimo anksciau, kad spetum pasitraukti is tos juostos, kurios >>>>> kryptis tau netinka? >>>>> >>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>> news:j4q7gm$ris$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> tai kaip tada traktuot zenkla ir zenklinima vaziuojant i centro puse >>>>>> ukmerges gatve ir bandant uzlipt ant ozo visaduko? kam tada tokiam >>>>>> zenkle >>>>>> nupaisyta plyta nuo ukmerges gatves atvaziuojant ozo gatve ties >>>>>> akropoliu, >>>>>> kur is juostos rodykles tiesiai ir i desine, tik ant rodykles tiesiai >>>>>> plyta?... jei man is toli sviecia virs kelio zenklas su galimom >>>>>> kryptim >>>>>> ir >>>>>> as tik privaziaves sankryza pamatau kelio zenklinima, bet as jau toj >>>>>> juostoj?... >>>>>> >>>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>> news:j4q6aq$pk7$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> aišku kryptys leidžiamos kurios leidžiamos. >>>>>>> jei tu turi teisę važiuoti ta juosta, tai ja gali važiuoti ta >>>>>>> kryptimi, >>>>>>> kurią nurodo tas ženklas. >>>>>>> bet kaip tu išmąstai, kad ženklas nurodantis kryptis dar kažkaip >>>>>>> sugeba >>>>>>> nurodyti ir tai yra ten A juosta ar ne? >>>>>>> Ir dar kas įdomiausia - pagal plytos ženkliuką :) >>>>>>> >>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>> news:j4q5cq$o5k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ir tos eismo kryptys pagal zenkla man leidziamos, nes plytos nera >>>>>>>> zenkle... >>>>>>>> >>>>>>>> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>> news:j4q3c6$l5f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> tu klysti. >>>>>>>>> A juostą nurodo vienintelis ženklas: 523. (Iš kitos pusės: 524) >>>>>>>>> o 507 nurodo tik eismo kryptis (net jei jame ir plyta nupaišyta). >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>> news:j4puk1$dnu$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> paprastai juosta A transportuo zenkle buna su plyta, jei jos >>>>>>>>>> nera - >>>>>>>>>> juosta >>>>>>>>>> vaziuot galima... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message >>>>>>>>>> news:j4pucl$d9v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> man irgi idomu buvo kuriame cia zenkle pilietis iesko "A >>>>>>>>>>> juostu", >>>>>>>>>>> gerai, >>>>>>>>>>> kad dar ne kokiam greicio ribojimo ar sustojima >>>>>>>>>>> draudzianciame.... >>>>>>>>>>> pz...pz...gudrasikniu "teises tik zinanciu" kartele i gatves >>>>>>>>>>> isriedejo... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> On 2011.09.14 12:04, fkt wrote: >>>>>>>>>>>> 507 ? "Nurodo juostų skaičių ir kryptis, kuriomis leidžiama >>>>>>>>>>>> važiuoti >>>>>>>>>>>> kiekviena juosta. Kai leidžiama sukti į kairę, iš kairės >>>>>>>>>>>> kraštinės >>>>>>>>>>>> juostos leidžiama ir apsisukti" ? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> ką tai turi bendro su 523 ženklu kuris "Nurodo juostą, skirtą >>>>>>>>>>>> tik >>>>>>>>>>>> maršrutiniam transportui, važiuojančiam ta pačia kryptimi kaip >>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>> visas >>>>>>>>>>>> transporto priemonių srautas" ? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Pagal ką galima išmąstyti, kad 507 ženklas nurodo, kad juostos >>>>>>>>>>>> skirtos >>>>>>>>>>>> arba neskirtos maršrutiniam transportui? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:j4pqe7$7jp$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> su nurodytom judejimo kryptim juostose >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "fkt"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:j4pq2p$71s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> kuris ženklas rodo, kad ten nėra A juostos? >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:j4plnl$vkk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> cia ziuriu be KET nekuriuos ir skaityt mokint reikia - as >>>>>>>>>>>>>>> rasiau >>>>>>>>>>>>>>> kad >>>>>>>>>>>>>>> zenklai >>>>>>>>>>>>>>> NERODO A juostos, o ne kad zenklu nera... >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "fkt"<Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:j4pj8k$ru3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> šiaip žinok ten ženklas kad 120 galima važiuot, tik jo >>>>>>>>>>>>>>>> nėra, >>>>>>>>>>>>>>>> tai kadangi galima ženklais vadovautis, tai galima važiuot >>>>>>>>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>>>>>>>> 120. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:j4pfju$loh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> jei cia apie ruoza vaziuojant nuo koralu, tai ten tik >>>>>>>>>>>>>>>>> pagal >>>>>>>>>>>>>>>>> horizontalu >>>>>>>>>>>>>>>>> zenklinima A juosta, zenklai to nerodo, tai kaip ir >>>>>>>>>>>>>>>>> vaziuot >>>>>>>>>>>>>>>>> ten >>>>>>>>>>>>>>>>> galima >>>>>>>>>>>>>>>>> (100% >>>>>>>>>>>>>>>>> negarantuoju kad dar taip, bet kazkada sita kliurka tikrai >>>>>>>>>>>>>>>>> buvo)... >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "pjezo"<kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4pdnr$is0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>>>>>> tada buk geras- padaryk ta akcija ant Narbuto kalno, kur >>>>>>>>>>>>>>>>>> kruva >>>>>>>>>>>>>>>>>> dalbajobu >>>>>>>>>>>>>>>>>> kasryt is Laisves pr. suka per A juosta ir jai pasibaigus >>>>>>>>>>>>>>>>>> braunasi >>>>>>>>>>>>>>>>>> i >>>>>>>>>>>>>>>>>> gretima juosta... >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>> "tas kuris virshija"<nesakysiu@ne.ne> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>>> news:j4ocuk$msg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Shyryt teko panardyt kampshtyje. Nemaloniai nudzhiugino >>>>>>>>>>>>>>>>>>> kaimynineje >>>>>>>>>>>>>>>>>>> juostoje vaziavusiam accordui naglai uzkises is A >>>>>>>>>>>>>>>>>>> juostos >>>>>>>>>>>>>>>>>>> lendantis >>>>>>>>>>>>>>>>>>> bnv >>>>>>>>>>>>>>>>>>> kibiras. Taigi nesakysiu kuria diena specelej atsikelsiu >>>>>>>>>>>>>>>>>>> anksciau >>>>>>>>>>>>>>>>>>> ryte >>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir visus A vazinedojus nufotkinsiu ir i politsyje nes >>>>>>>>>>>>>>>>>>> jau >>>>>>>>>>>>>>>>>>> dapiso. >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Bukite >>>>>>>>>>>>>>>>>>> budrus!:) >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >> >>