kai perki CC, kuris taikesi but panasus i CLSa, tikiesi, kad ir interjeras bus kiek pranasesnis uz eilinio pasato. 2011.09.25 16:34, Dainiushas rašė: > nu jo, aš irgi _imčiau_ CLS'ą > > On 09/25/2011 03:23 PM, Herkus wrote: >> jei salonas ne sviesus tai vargiai kuo ir besiskirs nuo eilinio pasato. >> vaziavau su galingiausiu variantu siek tiek, traukia labai smagiai, DSG >> ko ir reikia tiketis maloniai nepastebimai junginejasi. >> >> kiek domejausi ankstesni JAV modeliai (del EU nzn) leidzia vandeni i >> galines duris, gal istaise velesniuose. >> >> na bet vistiek, pasatas... >> >> >> >> 2011.09.25 13:58, audrenas69 rašė: >>> molleryje patys pardavejai sako kad geriau begti nuo sio modelio, >>> tipo kazkas nedadirbta jame. teko vaziuot su paprastu B7 passatu, >>> variklis 2,0 TSI traukia ispudingai, o paprastas 2,0 FSI visai >>> netraukia. automatas gerokai lagina, ivaziavus i posuki ilgai >>> galvoja ar perjungt pavara. >>> >>> "Bull" parašė naujienų news:j5n070$nle$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Sveiki, >>> kazkaip sudomino sis masiniukas, ypac su 2.0 benziniu varykliu ir >>> automatu >>> (metai nuo 2010). >>> Kokia nuomone butu apie si modeli? >>> >> >