IMHO Jagas perkamas kai nori kazkiek isskirtinumo. O dabar nupirkus nauja XJ, po metu vaizdas bus toks pats, kaip buvo su BMW F01. Kai maciau juos vazinejant 2009 metais, tai atrode ahujienai. O dabar - eiline pilka mase. O vat pvz kai pravaziuoja koks X300/308 (arba dar senesnis), tai iskart demesi atkreipia. Net ir X350 dar turi kazka, nors nedaug :) "IksEr" wrote in message news:j5s794$gia$1@trimpas.omnitel.net... "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:j5s5qq$eft$1@trimpas.omnitel.net... > Sensti... kaip ir as. IMHO dabar visi gamintojai taikosi i kuo platesne > audotiroja su modeliu isvzaizdas, ir aisku taupo ant dizaino - visi to > paties gamintojo modeliai dabar skiriasi tik proporcijom. Ne tai kad netaupo, bet bijo... Va, savo laiku BMW nepabijojo ir leido Benglui dizaina kurti. Paskui patys issigando. Ir isvis, dabar automobiliu dizaina kuria ne dizaineriai, o marketingistai. Rinkotyrininininkai, ble, su savo target groups'u aplausom. > Dingsta tam tikru modeliu isskirtinumas. Padaro toki, kad graziai > ziuretusi butent tuo metu, o po keliu metu tampa eiline pilka mase. Kad ir > XJ - nu bl bl, ka jie padare is naujo modelio. Kaip tai ka? Citroena. > Anksciau buvo px, ar vaziuoji su 20 metu senumo, ar su nuliovu XJ; visi > aplinkiniai zinodavo su kokiu modeliu vaziuoji. Bet aisku pardavimai > padides ahujienai, nes modelis tapo orientuotas i pliaciaja visuomene. Vat > ir draugei anksciau visi Jagai baisus budavo, o vakar pamate nauja XJ ir > pareiske, kad tai graziausiais jai zinomas automobilis siuo metu. Iziurek ir geru pusiu - puiki proga grizti prie Jag'o :D