Nu nesakyk, turi naujasis X351'as kazka siek tiek isskirtinio, kaip ziuri is galo.. Kaip ir Citroen C6 :)))) O siaip tai jo bendras silueatas praktiskai niekuo nuo XF'o nesiskiria... Nuejo tuo paciu keliu, kaip ir BMW, Audi, kur dizaino skirtumo tarp klasiu praktiskai nera. "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:j5s7n5$h6a$1@trimpas.omnitel.net... > IMHO Jagas perkamas kai nori kazkiek isskirtinumo. O dabar nupirkus nauja > XJ, po metu vaizdas bus toks pats, kaip buvo su BMW F01. Kai maciau juos > vazinejant 2009 metais, tai atrode ahujienai. O dabar - eiline pilka mase. > O vat pvz kai pravaziuoja koks X300/308 (arba dar senesnis), tai iskart > demesi atkreipia. Net ir X350 dar turi kazka, nors nedaug :) > > "IksEr" wrote in message news:j5s794$gia$1@trimpas.omnitel.net... > > > "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message > news:j5s5qq$eft$1@trimpas.omnitel.net... >> Sensti... kaip ir as. IMHO dabar visi gamintojai taikosi i kuo platesne >> audotiroja su modeliu isvzaizdas, ir aisku taupo ant dizaino - visi to >> paties gamintojo modeliai dabar skiriasi tik proporcijom. > > Ne tai kad netaupo, bet bijo... Va, savo laiku BMW nepabijojo ir leido > Benglui dizaina kurti. Paskui patys issigando. Ir isvis, dabar automobiliu > dizaina kuria ne dizaineriai, o marketingistai. Rinkotyrininininkai, ble, > su > savo target groups'u aplausom. > >> Dingsta tam tikru modeliu isskirtinumas. Padaro toki, kad graziai >> ziuretusi butent tuo metu, o po keliu metu tampa eiline pilka mase. Kad >> ir XJ - nu bl bl, ka jie padare is naujo modelio. > > Kaip tai ka? Citroena. > >> Anksciau buvo px, ar vaziuoji su 20 metu senumo, ar su nuliovu XJ; visi >> aplinkiniai zinodavo su kokiu modeliu vaziuoji. Bet aisku pardavimai >> padides ahujienai, nes modelis tapo orientuotas i pliaciaja visuomene. >> Vat ir draugei anksciau visi Jagai baisus budavo, o vakar pamate nauja XJ >> ir pareiske, kad tai graziausiais jai zinomas automobilis siuo metu. > > Iziurek ir geru pusiu - puiki proga grizti prie Jag'o :D > >