Aš tai vertinu taip, kad pagal dokumente parašytas vietas, tai jei jau lupsi, tai lupsi pakankamai rimtai, tikėtinai minimum su kūno nubrozdinimais, gal ir rimtesniais sužeidimais, o gal ir visai liūdnai. Zo, šitoje vietoje tikėtinai neišvengsi spec. tarnybų, tame tarpe ir policijos. Tada gaunasi automatiškai šita tvarka. O kaip su remontu jau pareina nuo sąžinės ir apsimokėjimo remontuoti. Kadangi pas mus dauguma neabejotinai važinėja su CASCO, tai rezultatas akivaizdus -> kyšiai. Nes juk taip neimsi ir neišmesi ledinės, beveik nuliovos A/M! "Robis" <Robertas eta@ gmail . com> wrote in message news:gtn4qs$ifk$1@trimpas.omnitel.net... > tai reiks tartis, kad policijos nekviest? > > "Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message > news:gtn2bm$fm1$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai kad tą kopiūrą kaip suprantu, teks kišti ne TA darbuotojui, o >> policijos atstovui, ba ans po įvykio spręs apie galimybę tęsti kelionę >> savo eiga arba ant katafalko. O TA bindziams juk reikės pristatyti >> popieraus, kad viskas ore. Čia neverta rizikuoti anei TA darbuotojui, nei >> kėbulistams, jie ir taip turi iš ko užsidirbt. >> >> Šiaip, kaip ir viskas, labai nelaiku. Šito reikėjo bent prieš 2-3 metus, >> o tai dabar gaunasi CASCO skatinimas kriziniu metu... Tipinis prociklinis >> LT idiotiškumas... >> >> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >> news:gtn12i$drq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Optimistas-perfekcionistas odnako :-) >>> Itariu viskas baigsis papildoma kupiura TA darbuotojui... >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:gtn0ol$dd1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o bet tachiau kaip suprantu esme tame, kad po deformavimo tos >>>>deformacines zonos tur but keichiamos, o ne pashildomos autogenu ir >>>>atitampomos.... >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gtn06a$clk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Bet su lonzheronais slidus bishki reikalas - jie ilgesni nei >>>>> automobilio >>>>> laikanti "gardele" ir juose yra deformacines zonos skirtos sugert >>>>> smugi. >>>>> Todel gali buti uzhdrausta exploatacija tokios tp, kuriai smugio i >>>>> prieki ar >>>>> gala metu buvo deformuota lonzherono dalis prie priekinio ar galinio >>>>> bamperio, o ne tos dalys, kurios yra strukturiniai karkaso elementai. >>> >>> >> >