Tema: Re: BMW vs SAAB
Autorius: Lauras
Data: 2009-05-06 16:06:52
su turbina per tris metus 0 problemu
per pirmus metus nuvaziavau 40 k km, bet daugiausia autostradoje, tada
resursas iseidavo apie 20-25 k km tarp servisu
dabargi apie 20 k km per metus, tai butu tarkim apie 10 k km ir servisan
vazinejant beveik vien mieste (vilnius) ir mineti 1600 m per diena zvyrkeliu 
(cia pirmyn/atgal)

"Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message 
news:gts1qr$k1k$1@trimpas.omnitel.net...
> kiek viso km prisuki per tuos 6men?
>
> P.S. kaip su turbinu resursais?
>
> "Lauras" <lauras.aleksandravicius@gmail.com> wrote in message 
> news:gts15t$ior$1@trimpas.omnitel.net...
>> zvyrkeliais vazineju kiekviena diena po 1600 m
>> kas 6 menesiu po 1-1.5 k LTL
>> R16 55/225 standartines
>> kol vazinejau tik autostradoje uztekdavo 9 menesiams
>> vezu kada vaziuojnt per sulinius pradeda nebefainai dundeti
>> kas keiciama reiketu pasikelti saskaiteles, bet nu ne vien gumytes :)
>>
>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>> news:gts0lt$ht4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kas kiek laiko / km ta pakaba genda, kas konkreciai, ir kiek pinigu
>>> kainuoja?
>>> gal padangos R19 255 xxxx?
>>> ar zvyrkeliais lakstai?
>>>
>>> "Lauras" <lauras.aleksandravicius@gmail.com> wrote in message
>>> news:gtrvoh$g79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 530D '01 naujesnis variklis, touring
>>>> kirmyja bagazines dangtis - nepagydoma liga, praktiskai papu vezhys
>>>> kaip ir minejau - pakaba galetu buti  reciau aptarnaujama
>>>> vaziuoja tyliai (viduje), komforto ir kietumo santykis man labai 
>>>> patinka
>>>> gerai dirba DST, pasiteisino ant visu dangu
>>>> galia pakankama, dinamika smagi, norint galima tureti 15 ltr vidutines
>>>> sanudas,
>>>> galima ir 8-8.5. uzmiestyje tempomata uztacius ant 110 - 6.2 ltr/100km
>>>> padangu tarnavimo laikas normalus (autosa eksploatuoju tris metus)
>>>> tepala dedu castrol 5W40, labai super - servisas kaz 25-30 k km
>>>> su varikliu (neskaitant kazkokio ten datciko uz 600 LTL keitima) jokiu
>>>> nesklandumu.
>>>> buvo siek tiek nesklandumu su atsumu davikliais ir numerio apsvietimu
>>>> buvo sugede valytuvai - visi. galinis sugedo po to, kai atidariau
>>>> pagazines
>>>> dangti,
>>>> neisjunges valytuvo. priekiniu mechanizmas kazkodel pabiro. meistriuks
>>>> sake - standartine problema
>>>>
>>>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message
>>>> news:gtrv2b$f17$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> 530D kuriu metu? 3.0D senas ar naujesnis?
>>>>> bo reik info apie eksploatavimo niuansus ~'02 530D Touring'o
>>>>>
>>>>> "Lauras" <lauras.aleksandravicius@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gtrru7$961$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> pas drauga buvo 523, bedu nebuvo
>>>>>> pas mane 530d, bedu su elektra siek tiek buvo
>>>>>> siaip variklis be jokiu imatrybiu, vargo su juo nera
>>>>>> pakaba gal kazkiek skystoka, ta prasme prie jos
>>>>>> periodiskai reikia sugryzti. tas periodiskumas galetu buti retesnis
>>>>>>
>>>>>> "WuTang" <asas@asas.lt> wrote in message
>>>>>> news:gtrrc2$83d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Po dabartinio Ford Scorpio, tai pas BMW uzteks ir sukimo ir AG:)
>>>>>>> o kokios pagrindines eksploatacines bedos (ligos) pas siuos 
>>>>>>> modelius?
>>>>>>>
>>>>>>> "Lauras" <lauras.aleksandravicius@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:gtrqq6$6vk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> SAAB didesnis triuksmo lygis, kietesne pakaba
>>>>>>>> BMW silpnokas variklis masei
>>>>>>>> SAAB labai bjauros priekines padangas, galia siek tiek
>>>>>>>> per didele kaip FWD
>>>>>>>> BMW nesuteiks daug teigiamu emociju, nes truks ir sukimo momento ir
>>>>>>>> AG
>>>>>>>>
>>>>>>>> "WuTang" <asas@asas.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:gtrphm$4im$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Padekit apsispresti:
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Renkuosi tarp dvieju konkreciu egzemplioriu, SAAB 9-5 2.3 (AT) 
>>>>>>>>> '98m
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> BMW 520i (MT) '99m. Komplektacijos abieju panasios, stovis taip 
>>>>>>>>> pat.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Katras variantas labiau vertas demesio?
>>>>>>>>> Kokie kiekvieno +/-?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>>