Turiu 9-5 Wagon 2.3 LPT AT MY01, galiu trumpai pakomentuot: pakankamai triuksminga, lyginant su analogiskos klases vokieciais; "savotiskas" automato darbas (bent jau 4 gangu), nors sio greiciu dezes siaip jau labai patikimos. Durna variklio komponuote (t.y. sunkus priejimas prie daugelio mazgu), todel "pokapotiniai" darbai palyginus brangus. Paskirstymo grandines resursas ~200 kkm, keiciama iskelus varikli. Padidinto demesio reikalauja DI kasete, turbina, kuriu keitimas/remontas visai ne is pigiuju. Zodziu, masina is tu, kurios uz nerupestinguma priziurint/eksploatuojant kersija brangiai. :) Privalumai - nevagiama ir nelaupoma masina, galima sakyt nerudijantis kebulas, paprasta nesudetinga pakaba, erdvus salonas, smagiai valina :) "WuTang" <asas@asas.lt> wrote in message news:gtrphm$4im$1@trimpas.omnitel.net... > Padekit apsispresti: > > Renkuosi tarp dvieju konkreciu egzemplioriu, SAAB 9-5 2.3 (AT) '98m ir BMW > 520i (MT) '99m. Komplektacijos abieju panasios, stovis taip pat. > > Katras variantas labiau vertas demesio? > Kokie kiekvieno +/-? >