Tema: Re: BMW vs SAAB
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-06 22:32:15
turbina ir dezhe eilej stovi nu.

-- 
Dainius


"Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message news:gtsoa6$ihv$1@trimpas.omnitel.net...
> :) kas ten tokio kad tokie atsiliepimai?
> 
> "LabaiNeSpauda" <pyrmas_opelis@blabla.lt> wrote in message 
> news:gtsn85$h9b$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nx nx nx. Va tau niaunsai. Lygiai toks, kaip tu klausi.
>>
>> "Binzius" <binzius@inbox.lt> wrote in message 
>> news:gtrv2b$f17$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 530D kuriu metu? 3.0D senas ar naujesnis?
>>> bo reik info apie eksploatavimo niuansus ~'02 530D Touring'o
>>>
>>> "Lauras" <lauras.aleksandravicius@gmail.com> wrote in message 
>>> news:gtrru7$961$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> pas drauga buvo 523, bedu nebuvo
>>>> pas mane 530d, bedu su elektra siek tiek buvo
>>>> siaip variklis be jokiu imatrybiu, vargo su juo nera
>>>> pakaba gal kazkiek skystoka, ta prasme prie jos
>>>> periodiskai reikia sugryzti. tas periodiskumas galetu buti retesnis
>>>>
>>>> "WuTang" <asas@asas.lt> wrote in message
>>>> news:gtrrc2$83d$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Po dabartinio Ford Scorpio, tai pas BMW uzteks ir sukimo ir AG:)
>>>>> o kokios pagrindines eksploatacines bedos (ligos) pas siuos modelius?
>>>>>
>>>>> "Lauras" <lauras.aleksandravicius@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:gtrqq6$6vk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> SAAB didesnis triuksmo lygis, kietesne pakaba
>>>>>> BMW silpnokas variklis masei
>>>>>> SAAB labai bjauros priekines padangas, galia siek tiek
>>>>>> per didele kaip FWD
>>>>>> BMW nesuteiks daug teigiamu emociju, nes truks ir sukimo momento ir AG
>>>>>>
>>>>>> "WuTang" <asas@asas.lt> wrote in message
>>>>>> news:gtrphm$4im$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Padekit apsispresti:
>>>>>>>
>>>>>>> Renkuosi tarp dvieju konkreciu egzemplioriu, SAAB 9-5 2.3 (AT) '98m 
>>>>>>> ir
>>>>>>> BMW 520i (MT) '99m. Komplektacijos abieju panasios, stovis taip pat.
>>>>>>>
>>>>>>> Katras variantas labiau vertas demesio?
>>>>>>> Kokie kiekvieno +/-?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>
>> 
> 
>