Nu tai elektrinis vairo stiprintuvas, susuki iki galo , neber kur sukt ratu ir srebia elektros dafiga , bando islauzt ratus :) Gal akumas koks biski persilpnas, kad jauciasi itampos kritimas . Pamatuok itampa ant akumo kai susuki vaira iki galo . "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message news:j73ukt$v1p$1@trimpas.omnitel.net... > Automobilis Opel Astra G 1,4 2004m. benzinas. > Letai manevruojant, beapsisukinejant auksteleje, kai vairas susukamas > beveik iki krastines padeties, akivaizdziai pritemsta artimos sviesos. Vos > tik pradejus sukt vaira atgal, sviesos vel atsistato i defaultini ryskuma. > Sukant vaira nuo vieno krasto iki kito krasto, viskas vyksta tolygiai ir > be kazkokiu pasaliniu garsu. > Generatorius tvarkoj - pries nepilnus 2 men. pakeisti guoliai, dirzelis, > itampos reguliatorius su sepeciais (laikas jau buvo). Ant akumulistoriaus > gnybtu 14,3V esant uzvestam varikliui ir ijungtoms sviesoms. > Del ko prigesta sviesos? > Kiek skaismingas gydymas? > > Aciu visiems atsakiusiems i tema. > > P.S. Ne, Oplel'io neismesiu i savartyna / nasudeginsiu / nedazysiu zaliai > ir i pelke nestumsiu / ir kitaip neatsikratysiu, nes: pirma - jis ne mano > nuosavybej; antra - ne to klausiau.