Ko gero, taip ir bus - akumas ten ne stebuklingas, kokiu 5 metu ir paskutine ziema kelis kartus buvo issikroves beveik negyvai... Del vairo nesukimo iki galo - visada taip ir stengiuosi nesukti iki galo, na bet siauruose kemuose ne visada 100% pavyksta ;) Aciu uz patarimus. On 2011.10.12 15:26, Dainiushas wrote: > kaip jau sakė - nesuk vairo iki galo, sutaupysi ir siurblio ir vairo > kolonėlės ir generatoriaus ir akumuliatoriaus resurso. > > Tavo atveju, greičiausiai akumuliatorius jau nelabai. > > On 10/12/2011 02:59 PM, E.D. wrote: >> OK, reikes dar taip pamatuot. >> Aciu >> >> On 2011.10.12 14:53, RolF2 wrote: >>> Nu tai elektrinis vairo stiprintuvas, susuki iki galo , neber kur sukt >>> ratu ir srebia elektros dafiga , bando islauzt ratus :) >>> Gal akumas koks biski persilpnas, kad jauciasi itampos kritimas . >>> Pamatuok itampa ant akumo kai susuki vaira iki galo . >>> >>> >>> "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message >>> news:j73ukt$v1p$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Automobilis Opel Astra G 1,4 2004m. benzinas. >>>> Letai manevruojant, beapsisukinejant auksteleje, kai vairas susukamas >>>> beveik iki krastines padeties, akivaizdziai pritemsta artimos sviesos. >>>> Vos tik pradejus sukt vaira atgal, sviesos vel atsistato i defaultini >>>> ryskuma. >>>> Sukant vaira nuo vieno krasto iki kito krasto, viskas vyksta tolygiai >>>> ir be kazkokiu pasaliniu garsu. >>>> Generatorius tvarkoj - pries nepilnus 2 men. pakeisti guoliai, >>>> dirzelis, itampos reguliatorius su sepeciais (laikas jau buvo). Ant >>>> akumulistoriaus gnybtu 14,3V esant uzvestam varikliui ir ijungtoms >>>> sviesoms. >>>> Del ko prigesta sviesos? >>>> Kiek skaismingas gydymas? >>>> >>>> Aciu visiems atsakiusiems i tema. >>>> >>>> P.S. Ne, Oplel'io neismesiu i savartyna / nasudeginsiu / nedazysiu >>>> zaliai ir i pelke nestumsiu / ir kitaip neatsikratysiu, nes: pirma - >>>> jis ne mano nuosavybej; antra - ne to klausiau. >>> >