kaip jau sakė - nesuk vairo iki galo, sutaupysi ir siurblio ir vairo kolonėlės ir generatoriaus ir akumuliatoriaus resurso. Tavo atveju, greičiausiai akumuliatorius jau nelabai. On 10/12/2011 02:59 PM, E.D. wrote: > OK, reikes dar taip pamatuot. > Aciu > > On 2011.10.12 14:53, RolF2 wrote: >> Nu tai elektrinis vairo stiprintuvas, susuki iki galo , neber kur sukt >> ratu ir srebia elektros dafiga , bando islauzt ratus :) >> Gal akumas koks biski persilpnas, kad jauciasi itampos kritimas . >> Pamatuok itampa ant akumo kai susuki vaira iki galo . >> >> >> "E.D." <adresas@bus.parase.kai.reikes> wrote in message >> news:j73ukt$v1p$1@trimpas.omnitel.net... >>> Automobilis Opel Astra G 1,4 2004m. benzinas. >>> Letai manevruojant, beapsisukinejant auksteleje, kai vairas susukamas >>> beveik iki krastines padeties, akivaizdziai pritemsta artimos sviesos. >>> Vos tik pradejus sukt vaira atgal, sviesos vel atsistato i defaultini >>> ryskuma. >>> Sukant vaira nuo vieno krasto iki kito krasto, viskas vyksta tolygiai >>> ir be kazkokiu pasaliniu garsu. >>> Generatorius tvarkoj - pries nepilnus 2 men. pakeisti guoliai, >>> dirzelis, itampos reguliatorius su sepeciais (laikas jau buvo). Ant >>> akumulistoriaus gnybtu 14,3V esant uzvestam varikliui ir ijungtoms >>> sviesoms. >>> Del ko prigesta sviesos? >>> Kiek skaismingas gydymas? >>> >>> Aciu visiems atsakiusiems i tema. >>> >>> P.S. Ne, Oplel'io neismesiu i savartyna / nasudeginsiu / nedazysiu >>> zaliai ir i pelke nestumsiu / ir kitaip neatsikratysiu, nes: pirma - >>> jis ne mano nuosavybej; antra - ne to klausiau. >>