dizelio riebalas identiskas tepalu riebalui. o tau plovykloje leis plaut varikli? alkuninis klinijo gal todel kad indeklo vidaus tepalais nesutepei? kaip gali kakliukas nuo +90 susikraipyt? ten viskas padaryta is kieciausio ir kokybiskiausio metalo visame automobilyje. gal svaistikliu galus (tuos kur prisisuka prie svaistiklio, tokiu U formos, jie individualus kiekvienam svaistikliui) vietomis sumaisei? -- vyt/ / "Dizzy" <info@gmail.com> wrote in message news:j74j19$qg9$1@trimpas.omnitel.net... > 2011.10.12 02:44, svyt rašė: >> nereikia merkt nieko. pakabini bloka virs bliudo su dizeliu ir sveiti >> sepeciu, beto tas pats dizelio 10 litru tinka dar 10 varikliu isplaut. >> tavo chemija sues visas gumas, suzadins korozija. su tokiu poziuriu tu >> turesi dar viena nevykusi bandyma is savo patirties, itariu tenbuvo ne >> temperatura kalta o kazkoks radikalus sprendimas, papasakok detaliau, kad >> mes neuzsiratume ant jo, kaip plovei, ka sugadinai, nuo plovimo 90 >> laipsniu >> vandeniu skilo variklio galvute, taip?. >> > > Nuo dyzelio riebalas lieka. > Aš ne dėl to kad neplauti, bet rankiniu būdų garaže mažai noro turiu tai > daryti su visu bloku. Jei galima nupurkšti priemonėm, tam skirtomis, ir po > to nuplauti aukštu slėgiu, bei prapūsti oru, tai kam terliotis su > bliūdais? Plovykla šalia namų... > Praeitą kartą buvo plauta įmonėje (neminėsiu kokioje) kur šlifuoja > galvutes ir kt variklio darbus daro. Įdeda į spec plovimo kamerą visas > detales, uždaro ir plauna ten ~40min, 90C>. Išėmus prapučia oru. Viskas > blizga, visi varžtai, veržlės, stūmoklių nagaras net nusiplauna ir t.t. > Kai pradėjau viską atgal surinkinėti ir veržti alkūninį- alkūninis > nesisuko, klinijo. Nors išrenkant viskas buvo ok. Susikraipė vienas > pagrindinis kakliukas. Teko tiesinti. Tikrinti kitas vietas.