lochai rašė tą manual'ą, jie nieko nesupranta apie variklius :) On 10/13/2011 08:41 PM, Dizzy wrote: > 2011.10.12 22:46, svyt rašė: >> dizelio riebalas identiskas tepalu riebalui. o tau plovykloje leis plaut >> varikli? >> alkuninis klinijo gal todel kad indeklo vidaus tepalais nesutepei? >> kaip gali >> kakliukas nuo +90 susikraipyt? ten viskas padaryta is kieciausio ir >> kokybiskiausio metalo visame automobilyje. gal svaistikliu galus (tuos >> kur >> prisisuka prie svaistiklio, tokiu U formos, jie individualus kiekvienam >> svaistikliui) vietomis sumaisei? >> > > atrodo, tu rašai lyg pradinukui :) tiek to, baigiam oftopinti. Neturi ką > patarti dėl konkrečios chemijos, dyzelio nesiūlyk. > > pabaigai dar pridėsiu įdomesnę ištrauką iš gamintojo Repair Manual apie > cilindrus (variklyje gilzės nenaudojamos). > > NOTICE: > If the cylinder is washed at high temperatures, the cylinder > liner sticks out beyond the cylinder block, so always wash > the cylinder block at a temperature of 45°C (133°F) or less. >