2011.10.12 22:46, svyt rašė: > dizelio riebalas identiskas tepalu riebalui. o tau plovykloje leis plaut > varikli? > alkuninis klinijo gal todel kad indeklo vidaus tepalais nesutepei? kaip gali > kakliukas nuo +90 susikraipyt? ten viskas padaryta is kieciausio ir > kokybiskiausio metalo visame automobilyje. gal svaistikliu galus (tuos kur > prisisuka prie svaistiklio, tokiu U formos, jie individualus kiekvienam > svaistikliui) vietomis sumaisei? > atrodo, tu rašai lyg pradinukui :) tiek to, baigiam oftopinti. Neturi ką patarti dėl konkrečios chemijos, dyzelio nesiūlyk. pabaigai dar pridėsiu įdomesnę ištrauką iš gamintojo Repair Manual apie cilindrus (variklyje gilzės nenaudojamos). NOTICE: If the cylinder is washed at high temperatures, the cylinder liner sticks out beyond the cylinder block, so always wash the cylinder block at a temperature of 45°C (133°F) or less.