Todel, kad pasakas sekat. Varikliai 2.0T ir 2,2 zyzelis tie patys kaip lagunoj , 3,0 zyzelius stovi ir speise, saabe ir berods kazkuriam opely Apie baisia vaziuokle jau rasiau. Tiesa priekiniai sarnyrai gali ir net kokius 60 Lt uzkainuot, vairo traukiu antgaliai irgi panasiai. Galinio stabilizatoriaus gumos orginalios irgi berods 65 Lt sostenoj, bet labai nesunku itaikyt R5 gumas, galinio stabilizatoriaus "kaulai" ziauriai brangus - apie 100Lt stuka. Daugiau kazkaip ten nieko daryt nereikejo "PS" <p.sulga@gmail.com> wrote in message news:j7h7a4$uh2$1@trimpas.omnitel.net... > Kodel? > > 2011.10.17 13:34, Signalizacija rašė: >> Ale jus ir pasakoriai :) >> >> "PS"<p.sulga@gmail.com> wrote in message >> news:j7grg8$b21$1@trimpas.omnitel.net... >>> 2011.10.17 11:30, Kurtas rase: >>>> Kas per zveris? Zinau, kad variklis, vaziuokle ir dar ten kazkas toli >>>> nuo Espace toli nuo Lagunos. Dar girdejau, kad jau negaminamas. >>>> Jei toki paemus, ar labai butu baisu paskui? Del isvaizdos nieko >>>> nesakykit... please >>> >>> >>> komfortiskas tai taip, >>> galine vaziuokle nepratus prie lietuvisku keliu, turi labai mandra sake >>> su >>> plaukiojancia ivore kurios kaina ~800 lt(pirkti tik sostena arba >>> lautra), >>> kai kurie restauratoriai restauruoja, bet ne visi. >>> vaziuokle priekyje nieko mandro kaip ir visusoe renuskese >>> Elektra pagrybauja. >>> >>> varikli rinktis tik 2,2 dyzeli arba 2turbo benza, geri ir 3,5 benzai, >>> nisano varikliai (bet edrus labai jau) >>> 3 dyzeli net neziurek, tas pats kur i sabus ir i opelius ejo - isuzu >>> >> >> >