niekur neminejau kad priekis sudetingas, sailenblokus keiciau po 30, antgalius turbut geriau restauruot. o galas skystas, nelaiko - nepaneigsi o 3 litru dyzelis tikrai lievas 2011.10.17 18:23, Signalizacija rašė: > Todel, kad pasakas sekat. > Varikliai 2.0T ir 2,2 zyzelis tie patys kaip lagunoj , 3,0 zyzelius stovi ir > speise, saabe ir berods kazkuriam opely > Apie baisia vaziuokle jau rasiau. Tiesa priekiniai sarnyrai gali ir net > kokius 60 Lt uzkainuot, vairo traukiu antgaliai irgi panasiai. Galinio > stabilizatoriaus gumos orginalios irgi berods 65 Lt sostenoj, bet labai > nesunku itaikyt R5 gumas, galinio stabilizatoriaus "kaulai" ziauriai > brangus - apie 100Lt stuka. Daugiau kazkaip ten nieko daryt nereikejo > > "PS"<p.sulga@gmail.com> wrote in message > news:j7h7a4$uh2$1@trimpas.omnitel.net... >> Kodel? >> >> 2011.10.17 13:34, Signalizacija rašė: >>> Ale jus ir pasakoriai :) >>> >>> "PS"<p.sulga@gmail.com> wrote in message >>> news:j7grg8$b21$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 2011.10.17 11:30, Kurtas rase: >>>>> Kas per zveris? Zinau, kad variklis, vaziuokle ir dar ten kazkas toli >>>>> nuo Espace toli nuo Lagunos. Dar girdejau, kad jau negaminamas. >>>>> Jei toki paemus, ar labai butu baisu paskui? Del isvaizdos nieko >>>>> nesakykit... please >>>> >>>> >>>> komfortiskas tai taip, >>>> galine vaziuokle nepratus prie lietuvisku keliu, turi labai mandra sake >>>> su >>>> plaukiojancia ivore kurios kaina ~800 lt(pirkti tik sostena arba >>>> lautra), >>>> kai kurie restauratoriai restauruoja, bet ne visi. >>>> vaziuokle priekyje nieko mandro kaip ir visusoe renuskese >>>> Elektra pagrybauja. >>>> >>>> varikli rinktis tik 2,2 dyzeli arba 2turbo benza, geri ir 3,5 benzai, >>>> nisano varikliai (bet edrus labai jau) >>>> 3 dyzeli net neziurek, tas pats kur i sabus ir i opelius ejo - isuzu >>>> >>> >>> >> > >