Nepaneigsiu kol kas teko tik galinio stabilizatoriaus gumas, ir kaulus keist "PS" <p.sulga@gmail.com> wrote in message news:j7hj7f$gs2$1@trimpas.omnitel.net... > niekur neminejau kad priekis sudetingas, sailenblokus keiciau po 30, > antgalius turbut geriau restauruot. > > o galas skystas, nelaiko - nepaneigsi > > o 3 litru dyzelis tikrai lievas > > > > 2011.10.17 18:23, Signalizacija rašė: >> Todel, kad pasakas sekat. >> Varikliai 2.0T ir 2,2 zyzelis tie patys kaip lagunoj , 3,0 zyzelius stovi >> ir >> speise, saabe ir berods kazkuriam opely >> Apie baisia vaziuokle jau rasiau. Tiesa priekiniai sarnyrai gali ir net >> kokius 60 Lt uzkainuot, vairo traukiu antgaliai irgi panasiai. Galinio >> stabilizatoriaus gumos orginalios irgi berods 65 Lt sostenoj, bet labai >> nesunku itaikyt R5 gumas, galinio stabilizatoriaus "kaulai" ziauriai >> brangus - apie 100Lt stuka. Daugiau kazkaip ten nieko daryt nereikejo >> >> "PS"<p.sulga@gmail.com> wrote in message >> news:j7h7a4$uh2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kodel? >>> >>> 2011.10.17 13:34, Signalizacija rašė: >>>> Ale jus ir pasakoriai :) >>>> >>>> "PS"<p.sulga@gmail.com> wrote in message >>>> news:j7grg8$b21$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 2011.10.17 11:30, Kurtas rase: >>>>>> Kas per zveris? Zinau, kad variklis, vaziuokle ir dar ten kazkas toli >>>>>> nuo Espace toli nuo Lagunos. Dar girdejau, kad jau negaminamas. >>>>>> Jei toki paemus, ar labai butu baisu paskui? Del isvaizdos nieko >>>>>> nesakykit... please >>>>> >>>>> >>>>> komfortiskas tai taip, >>>>> galine vaziuokle nepratus prie lietuvisku keliu, turi labai mandra >>>>> sake >>>>> su >>>>> plaukiojancia ivore kurios kaina ~800 lt(pirkti tik sostena arba >>>>> lautra), >>>>> kai kurie restauratoriai restauruoja, bet ne visi. >>>>> vaziuokle priekyje nieko mandro kaip ir visusoe renuskese >>>>> Elektra pagrybauja. >>>>> >>>>> varikli rinktis tik 2,2 dyzeli arba 2turbo benza, geri ir 3,5 benzai, >>>>> nisano varikliai (bet edrus labai jau) >>>>> 3 dyzeli net neziurek, tas pats kur i sabus ir i opelius ejo - isuzu >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >