nu ble, kiek pamenu Audi taip ir jungėsi, pirma priekis ir tik jam veikiant galas galas. O čia kokia mašina - ir jei taip iš gamyklos padaryta, tai ko tie lochai prisipisinėja? On 10/18/2011 07:47 PM, FR2200 wrote: > > Jo biski suveliau. paklausiu paprastai > ar sujungus ruko zibintus, gali degti ruko zibintai priekyje, bet > nedegti gale raudonas ruko zibintas, nes pas mane viena mygtukas > uzdega-isjungia raudona ruko zibinta gale, kitas uzdega-isjungia > priekinius ruko zibintas, technikinė parašė, kad neteisingai veikia ruko > zibintai ir nepasirase... Priesrukiniai neveikia, jei neijungi trumpu, > cia kaip ir viskas gerai > On 2011.10.18 19:36, Andriuxa wrote: >> Biski makalyne klausime ;)) Bet pvz kai turejau VectraB, rai ruko >> zibintai >> uzsidegdavo esant ijungtoms gabaritinems sviesoms(siaip turbut tai visose >> auto), ir galedavau ijungti arba tas ,arba tas, ir taip pat galedavo >> degti >> tiek priekyje tiek gale. Nes tame auto buvo atskiros ijungimo knopkes >> (siaip-tai tik suzadinimas). O va pas senuka VW, tai pirma isijungia >> priekyje, o po to ir gale(ant vieno jungtuko pas VW). Na o pas kuriuos >> auto >> nera ruko zibintu priekyje (pvz nupyzdinti :DDD) , tai isijungia tik >> gale ;) >> "FR2200"<FR21200@fr.lt> wrote in message >> news:j7k6mh$eks$1@trimpas.omnitel.net... >>> priminkit, kaip turi degti ruko zibintai a/m >>> raudona gale >>> arba raudona gale ir zibintai priekyje >>> arba nedegti gale >>> >>> Ar galimas variantas, kad ruko zibintai dega priekyje, bet nedega gale? >>> >>> ir kur visa tai surasyta ??? >> >> >> >