On 10/18/2011 08:17 PM, Dainiushas wrote: > nu ble, kiek pamenu Audi taip ir jungėsi, pirma priekis ir tik jam > veikiant galas galas. > > O čia kokia mašina - ir jei taip iš gamyklos padaryta, tai ko tie lochai > prisipisinėja? tai kad itariu pas dauguma masinu atskirai jungiasi. kiek pamenu is savo turetu tai jauciu pas visas atskirai. > > > > On 10/18/2011 07:47 PM, FR2200 wrote: >> >> Jo biski suveliau. paklausiu paprastai >> ar sujungus ruko zibintus, gali degti ruko zibintai priekyje, bet >> nedegti gale raudonas ruko zibintas, nes pas mane viena mygtukas >> uzdega-isjungia raudona ruko zibinta gale, kitas uzdega-isjungia >> priekinius ruko zibintas, technikinė parašė, kad neteisingai veikia ruko >> zibintai ir nepasirase... Priesrukiniai neveikia, jei neijungi trumpu, >> cia kaip ir viskas gerai >> On 2011.10.18 19:36, Andriuxa wrote: >>> Biski makalyne klausime ;)) Bet pvz kai turejau VectraB, rai ruko >>> zibintai >>> uzsidegdavo esant ijungtoms gabaritinems sviesoms(siaip turbut tai >>> visose >>> auto), ir galedavau ijungti arba tas ,arba tas, ir taip pat galedavo >>> degti >>> tiek priekyje tiek gale. Nes tame auto buvo atskiros ijungimo knopkes >>> (siaip-tai tik suzadinimas). O va pas senuka VW, tai pirma isijungia >>> priekyje, o po to ir gale(ant vieno jungtuko pas VW). Na o pas kuriuos >>> auto >>> nera ruko zibintu priekyje (pvz nupyzdinti :DDD) , tai isijungia tik >>> gale ;) >>> "FR2200"<FR21200@fr.lt> wrote in message >>> news:j7k6mh$eks$1@trimpas.omnitel.net... >>>> priminkit, kaip turi degti ruko zibintai a/m >>>> raudona gale >>>> arba raudona gale ir zibintai priekyje >>>> arba nedegti gale >>>> >>>> Ar galimas variantas, kad ruko zibintai dega priekyje, bet nedega gale? >>>> >>>> ir kur visa tai surasyta ??? >>> >>> >>> >> >