kai turejau VW Corrado tai pas ji priekiniai ir galiniai priesrukiniai buvo ant atskiru mygtuku. Prieki galedavau ijungti atskirai, o jungiant galini priesrukini uzsidegdavo ir priekiniai. "Andriuxa" <dagys@gmail.com> wrote in message news:j7k9tg$i0o$1@trimpas.omnitel.net... > Biski makalyne klausime ;)) Bet pvz kai turejau VectraB, rai ruko > zibintai uzsidegdavo esant ijungtoms gabaritinems sviesoms(siaip turbut > tai visose auto), ir galedavau ijungti arba tas ,arba tas, ir taip pat > galedavo degti tiek priekyje tiek gale. Nes tame auto buvo atskiros > ijungimo knopkes (siaip-tai tik suzadinimas). O va pas senuka VW, tai > pirma isijungia priekyje, o po to ir gale(ant vieno jungtuko pas VW). Na o > pas kuriuos auto nera ruko zibintu priekyje (pvz nupyzdinti :DDD) , tai > isijungia tik gale ;) > "FR2200" <FR21200@fr.lt> wrote in message > news:j7k6mh$eks$1@trimpas.omnitel.net... >> priminkit, kaip turi degti ruko zibintai a/m >> raudona gale >> arba raudona gale ir zibintai priekyje >> arba nedegti gale >> >> Ar galimas variantas, kad ruko zibintai dega priekyje, bet nedega gale? >> >> ir kur visa tai surasyta ??? > > >