Tema: Re: Lenkija
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-10-27 15:12:21
Aš ne apie tai kalbu, aš niekaip nesuprantu žmonių kurie kiekviename kampe
bando sutaupyt. Taip mąstantis žmogus yra potencialus šlamšto supirkėjas,
nes jo pagrindinis kriterijus yra pirkti ir kuo pigiau. Čia ižvelgiu tiktai
neigiamus dalykus. Juk jeigu žmogui reikia maisto jis nueina ir jo ir
nusiperka, jei jam trūksta pinigų jis juos stengiasi uždirbti. Čia
priešingai žmogus trenkiasi bala žino kur prisiperka daug ir pigiai, dalį po
to išmeta. Kam visas tas cirkas :)? Aš keliauju pakankamai dažnai ir niekaip
nesuprantu žmonių kurie eina iš proto dėl duty free ir dėl supermarketų. Man
žymiai maloniau laisvą minutę išleisti pinigus kokiame muziejuje ar bent jau
pasedėti kavinėje.