Tema: Re: Lenkija
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-10-27 16:41:09
Iš to palyginimo mažai naudos. Jeigu aš tiek laiko skirčiau pigių makaronų
paieškai kiek mūsų aptariami žmonės, tada tada taip - mano pajamos pradėtų
mažėti. Jeigu tie žmonės kurie rezga planus kaip nupirkti pigų kercherį
Suvalkų parduotuvėje  galų gale mestų pardavėjo darbą maximoje ir užsiimtu
labai gerų megztų kojiniu pardavimu į Vokietijos parduotuvę, tada jie
suprastų, kad daugiau pasieksi kažką DIRBDAMAS negu kombinuodamas tarp
Vilniaus ir Suvalkų.