Tema: Re: Lenkija
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-28 09:29:04
Nu va, papasakok tu dabar, kiek litu aš nesutaupiau. Vakare ash ir feja
isvarom per gimines/kapines. Praktiskai iseis po baka degalu - 100 litru. Su
dviem skirtingais automobiliais padariau du reisus - I viena uzpyliau 51
litra, į kita - 47. Uz viska musu pinigais po visu konvertavimu sumokejau
154 Lt plius kokie 10 Lt kuro sanaudos. Is viso - 164 Lt. Nu gerai,
amortizacija taip bajoriskai pridedam - 170 Lt. Tuo tarpu jei buciau pirkes
salia esancioje degalineje - buciau sumokejes 419 Lt. Skirtumas - 265 Lt.
Atsikeliau šešta, uzsimeciau treningiuka, atlikau gešafta, po septyniu
desimt jau sedejau namie ir pusryciavau. Papasakok, kaip man neverta ten
trenktis degalu.

"Terpentinas"  wrote in message news:j8dg9b$mta$1@trimpas.omnitel.net...

Nu ne rojus ir ta Baltarusija. Tačiau neprotinga būtų lyginti šias visai
skirtingas šalis. Verslo prasme kiekvienoje šalyje yra prekių grupių kurių
kainos patrauklios. Bet tai nereiškia, kad verta trenktis į Baltarusiją su
šeima pirkti varškės sūrelių .