pirk geros bukles automobili ir variklio remonto kaina nebus svarbu. nebent zadi vaziuoti koki milijona. paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai demesio i metus ir rida, nes mercedes tam atsparus. jie kreipia demesi i bukle, komplektacija ir buvusi seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, kaip blogas seimininkas. detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad daugmaz principai aiskus. toliau einam prie silpnesniu vietu: 1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne konkretaus gamintojo). 2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias dalis. 3) m104 varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali privesti prie rimto remonto, bet detaliu nezinau. jei renkiesi 2.2, neaktualu. 4) dyzeliai - jei pirksi 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera, jei kitoki varikli, tai visos tipines lucas siurbliu bedos (apie cdi nerasau, nes pagal tai, kokius linkus davei, tu i juos net neziuri). prirasyta apie tai kalnai, trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio noretusi. bet dabar jau ir remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe keturzenkles, bet 500 vis dar virsija). 5) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti aki verta, ar nera nuotekiu. 6) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos su jungikliu. pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu. 7) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. bet paklausyti nepakenks. 8) m104 varikliuose - kronsteinas, laikantis periferija, megsta pavargti ir skilti. bet renkantis tai, ka nurodei, nera aktualu. 9) kai kas sako, kad pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai joje visos detales vis dar gimtosios. praktika sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 litu idejimas leidzia pamirsti, kad pakaba gali buti problemine sritis is viso. zmones taip sako: normaliai perrinkus pakaba musu keliais ji turi laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba fantastiskai, bet cia tikrai stiprioji mercedes puse. 10) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas aprasytas cia http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193 11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus susidevejimo, pvz. issedetos sedynes girgzda ir t.t., ir pan. dar siek tiek rasi cia: http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=56&id=96913#96918 (yra keletas linku i senesnes temas, jei bus azarto vartyti). pradziai gal tiek, jei, ka rupi suzinoti, tai klausk. "Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message news:ja14jm$je4$1@trimpas.omnitel.net... > Labas, > > kokios silpnesnes senesniu c klases vietos? Ieskomas apynormalios bukles > sedanas, pvz: > http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-220-w202-sedanas-1994-0122426475.html > http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-250-w202-sedanas-1993-0121845223.html > > Pageidautina benzas-dujos, bet tinka ir dyzelis, jei nebrangiai taisomas.