Tema: Re: c klase
Autorius: esguires...
Data: 2011-11-16 22:15:48
pirk geros bukles automobili ir variklio remonto kaina nebus svarbu. nebent 
zadi vaziuoti koki milijona. paprastai rimti mercedes pirkejai kreipia mazai 
demesio i metus ir rida, nes mercedes tam atsparus. jie kreipia demesi i 
bukle, komplektacija ir buvusi seimininka, nes niekas taip nekenkia masinai, 
kaip blogas seimininkas. detalizuoti galima pora valandu, bet manau, kad 
daugmaz principai aiskus.

toliau einam prie silpnesniu vietu:
1) kebulas, kebulas ir dar karta kebulas. jei kebulas ok, visa kita tvarkoma 
palyginti nebrangiai. jei kebulas blogas - jis nebesutvarkomas arba 
sutvarkomas neadekvaciomis sanaudomis. konkreciai korozija pagal perimetra - 
arkos, kapoto ir bagazines dangcio briaunos, duru briaunos ir kitos tipines 
vietos. plius ismetimo sistema (bet cia jau pacios sistemos ypatumas, ne 
konkretaus gamintojo).
2) mechninese dezese devisi pavaru jungimo mechanizmas, gali strigineti, 
jungtis sunkiai. tvarkoma valymu, kartais perrinkimu keiciant susidevejusias 
dalis.
3) m104 varikliai gali leisti tepalus. rasoma, kad tai gali privesti prie 
rimto remonto, bet detaliu nezinau. jei renkiesi 2.2, neaktualu.
4) dyzeliai - jei pirksi 2.5, tai kazkokiu dideliu bedu nera, jei kitoki 
varikli, tai visos tipines lucas siurbliu bedos (apie cdi nerasau, nes pagal 
tai, kokius linkus davei, tu i juos net neziuri). prirasyta apie tai kalnai, 
trumpai tariant patikimumas ne toks, kokio noretusi. bet dabar jau ir 
remontuoja, ir keicia i bosch (kainos senai nebe keturzenkles, bet 500 vis 
dar virsija).
5) elektros kabelis nuo akumuliatoriaus i variklio skyriu. nors forume 202 
savininkai piestu stojosi esa ten viskas ok. pas juos gal ir ok, bet uzmesti 
aki verta, ar nera nuotekiu.
6) bas (brake assist) iki 1997, zinoma, jei jis is viso yra - tipines bedos 
su jungikliu. pakeisti nera nei sudetinga, nei brangu.
7) kai kuriems varikliams aktualu greitokas grandines devejimasis, tiesa, 
kad tokia problema turetu 2.5 dyzelis arba 2.2 benzininis girdeti neteko. 
bet paklausyti nepakenks.
8) m104 varikliuose - kronsteinas, laikantis periferija, megsta pavargti ir 
skilti. bet renkantis tai, ka nurodei, nera aktualu.
9) kai kas sako, kad pakaba, bet manau cia tik todel, jog dazniausiai joje 
visos detales vis dar gimtosios. praktika sako, kad vienkartinis 1'200-1'500 
litu idejimas leidzia pamirsti, kad pakaba gali buti problemine sritis is 
viso. zmones taip sako: normaliai perrinkus pakaba musu keliais ji turi 
laikyti apie 100'000 km. gal ir skamba fantastiskai, bet cia tikrai 
stiprioji mercedes puse.
10) stringantis valytuvas (iki 1995), dazniausiai gelbstintis remontas 
aprasytas cia 
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=14&id=17193
11) toliau smulkmenos, priklausiancios nuo konkretaus egzemplioriaus 
susidevejimo, pvz. issedetos sedynes girgzda ir t.t., ir pan.

dar siek tiek rasi cia:
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=56&id=96913#96918 
(yra keletas linku i senesnes temas, jei bus azarto vartyti).

pradziai gal tiek, jei, ka rupi suzinoti, tai klausk.




"Fanas" <netikras@home.lt> wrote in message 
news:ja14jm$je4$1@trimpas.omnitel.net...
> Labas,
>
> kokios silpnesnes senesniu c klases vietos? Ieskomas apynormalios bukles 
> sedanas, pvz:
> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-220-w202-sedanas-1994-0122426475.html
> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-250-w202-sedanas-1993-0121845223.html
>
> Pageidautina benzas-dujos, bet tinka ir dyzelis, jei nebrangiai taisomas.