tai kad ten jų visų sąnaudos praktiškai vienodos deklaruotos :) btw, pasivažinėjau neskubėdamas su dvilitriu benzu, vidurkis gavosi ~6.9-7/100km :) On 11/21/2011 03:13 PM, spakainas wrote: > 2.0 d4d 126 AG (nuo 2005) > 2.2 d4d 150 AG > 2.2 d4d d-cat 177 AG > > Šiaip visi daugiau mažiau pusė bėdos, bet d-cat'o išlaikymas brangesnis. > VBS sako kad ir dalys gausiai daugiau kainuoja. Dėl kuro sąnaudų - > avensis sedanas su d-cat'u mieste 9-10, užmiesty 6-7. Priklauso, aišku, > ir nuo važiavimo stiliaus. Nu man kažkaip pensininko režimu nesivažiuoja. > > Svarbu: > d-cat filtrui peilis yra kuras su siera (rusiška saliarka). Statoilas > skelbėsi, kad pas juos be sieros, ten ir pilu. Kiek teisybės - hz. Pats > filtras operuojasi už ~500 tautiškų. > Forumai kalba, kad d-cat'ams galvos nelabai laiko, prapučia tarpinę. > Pats variklis kaip variklis, sukimo momentas nuo 2k max, tai jaučiasi > turbo duobė nuo žemesnių, bet traukia neblogai. > > Jei norisi kuo mažiau bėdų ir geresnės ekonomijos - siūlau imt 2.0 126 ag. > >> Konkreciai Corolla verso 177 AG - tas pats galingiausias variantas. >> Ar daug bedu su juo? Kiek praktiškai didesnės kuro sanaudos palyginus su >> 136 AG variantu?