tas pats su Lexu IS220d, manau cia tokie varikliai. "Pakas" <pakas1_trinti@mail.ru> wrote in message news:jadk1a$q2r$1@trimpas.omnitel.net... > Jo kalba eitu apie 2.2 d4d d-cat 177AG vs 2.2 d4d 150Ag > > > > Pavaziavau su d-cat tai paspaudus tapke kokia sekunde tyluma poto sauna kaip raketa. Cia taip turi buti? > Su paprastu 150 ag kazkaip tolygiau paspaudi ir traukia nera tokio velavimo jausmo. > > > > > "spakainas" wrote in message news:jadiqk$not$1@trimpas.omnitel.net... > > 2.0 d4d 126 AG (nuo 2005) > 2.2 d4d 150 AG > 2.2 d4d d-cat 177 AG > > Siaip visi daugiau maziau puse bedos, bet d-cat'o islaikymas brangesnis. > VBS sako kad ir dalys gausiai daugiau kainuoja. Del kuro sanaudu - > avensis sedanas su d-cat'u mieste 9-10, uzmiesty 6-7. Priklauso, aisku, > ir nuo vaziavimo stiliaus. Nu man kazkaip pensininko rezimu nesivaziuoja. > > Svarbu: > d-cat filtrui peilis yra kuras su siera (rusiska saliarka). Statoilas > skelbesi, kad pas juos be sieros, ten ir pilu. Kiek teisybes - hz. Pats > filtras operuojasi uz ~500 tautisku. > Forumai kalba, kad d-cat'ams galvos nelabai laiko, prapucia tarpine. > Pats variklis kaip variklis, sukimo momentas nuo 2k max, tai jauciasi > turbo duobe nuo zemesniu, bet traukia neblogai. > > Jei norisi kuo maziau bedu ir geresnes ekonomijos - siulau imt 2.0 126 ag. > >> Konkreciai Corolla verso 177 AG - tas pats galingiausias variantas. >> Ar daug bedu su juo? Kiek praktiskai didesnes kuro sanaudos palyginus su >> 136 AG variantu? >