Tema: Re: toyota dyzelis
Autorius: Pakas
Data: 2011-11-21 15:34:37
Jo kalba eitu apie 2.2 d4d d-cat 177AG  vs  2.2 d4d 150Ag



Pavaziavau su d-cat tai paspaudus tapke kokia sekunde tyluma poto sauna kaip 
raketa. Cia taip turi buti?
Su paprastu 150 ag kazkaip tolygiau paspaudi ir traukia nera tokio velavimo 
jausmo.




"spakainas"  wrote in message news:jadiqk$not$1@trimpas.omnitel.net...

2.0 d4d 126 AG (nuo 2005)
2.2 d4d 150 AG
2.2 d4d d-cat 177 AG

Šiaip visi daugiau mažiau pusė bėdos, bet d-cat'o išlaikymas brangesnis.
VBS sako kad ir dalys gausiai daugiau kainuoja. Dėl kuro sąnaudų -
avensis sedanas su d-cat'u mieste 9-10, užmiesty 6-7. Priklauso, aišku,
ir nuo važiavimo stiliaus. Nu man kažkaip pensininko režimu nesivažiuoja.

Svarbu:
d-cat filtrui peilis yra kuras su siera (rusiška saliarka). Statoilas
skelbėsi, kad pas juos be sieros, ten ir pilu. Kiek teisybės - hz. Pats
filtras operuojasi už ~500 tautiškų.
Forumai kalba, kad d-cat'ams galvos nelabai laiko, prapučia tarpinę.
Pats variklis kaip variklis, sukimo momentas nuo 2k max, tai jaučiasi
turbo duobė nuo žemesnių, bet traukia neblogai.

Jei norisi kuo mažiau bėdų ir geresnės ekonomijos - siūlau imt 2.0 126 ag.

> Konkreciai Corolla verso 177 AG - tas pats galingiausias variantas.
> Ar daug bedu su juo? Kiek praktiškai didesnės kuro sanaudos palyginus su
> 136 AG variantu?