nu tai kalba apie tai, kad nėra kas tą daviklį mato :) On 12/25/2011 11:11 AM, Zhiniukas wrote: > Normalios masinos turi antifryzo ir tepalo lygio daviklius. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jd6p85$461$1@trimpas.omnitel.net... >> tai jei vakare antifryzko buvo, tai gal ir ryte jo vis dar yra? >> >> On 12/25/2011 11:02 AM, Renookas wrote: >>> viskas butu gerai, jei nuo vidurio teksto nebutum nugrybaves. >>> siuolaikini dyzeliuka taip uzkures silumos kaip ir neturetum ant laisvu >>> apsuku. tam yra autonominio sildymo sprendimai. idomu kaip dziaugtumeisi >>> savo nuotoliniu uzkurimu jei netycia sutriktu tenai pvz ausinimo >>> sistemos darbas, truktu antifryzo ar alyvos, ko pasekoje uzkaltu >>> variklis:) nes nuotoliniu budu turbut nematytum ka rodo prietaisu >>> skydelis >>> >>> "svyt" parašė naujienų news:jcdlki$fiq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> nu elementaru, kuo ekonomiskesnis variklis, tuo maziau kuro degina ir >>> tuo >>> maziau silumos iskiria. bet, dar priklauso nuo variklio dydzio, ausinimo >>> skyscio kiekio, salono radiatoriaus dydzio ir jo stovio, ir.t.t. as >>> zinau >>> tik viena gera sprendima, tai distancini auto uzvedima, pats kazkada >>> ryte >>> tik pakiles, begdavau uzvest masinos, paskui eidavau pusryciaut, per ta >>> laika ji pasildavo, nutirpdavo langai, beto zinojau kad vaziuosiu i >>> darba su >>> masina, ji uzsivede, jeigu ne- turiu laiko alternatyviem sprendimam- >>> pasikviest kolega, taksi, perspet klientus kad veluosiu, ar net vaziuot >>> mikriukais vietoj pusryciu. >>> >> >