nu jo pasitaiko kad per kokia pompa per nakti isbega...(mano atveju tai nebrangios masinos su dar pigesniu varikliu, bet vistiek nemalonu, nekalbant apie tai kad panasus fokusai tikrai itiketini) turetu suveikt kokia tai apsauga jei tepalu spaudimas ar temperatura virsija norma. tik du davikliai su isjungimo funkcija. tepalu galima esamu davikliu pasinaudot, tik reik kad but su uzdelsimu, o tai vesis ir iskart gesins. dabar kai zmona vazineja, kyla noras ir siaip padaryt tokia apsauga, kad gesintu varikli uzsidegus tepalu lemputei ilgiau nei kokiom 3-5 sek. Diskutavau pries penkmeti apie tokia signalizacija vienoj firmelej kuri jas irengineja, sake kad pigios tokios signalizacijos sistemos buna kad uzsiklinija ir supjauna starteri ir pan, man siule kazkokia pazangia su atbuliniu rysiu uz 1800lt, galbut ten yra numatyta ir sitai. -- vyt/ / "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:jd7esd$kq8$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai kalba apie tai, kad nėra kas tą daviklį mato :) > > On 12/25/2011 11:11 AM, Zhiniukas wrote: >> Normalios masinos turi antifryzo ir tepalo lygio daviklius. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:jd6p85$461$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai jei vakare antifryzko buvo, tai gal ir ryte jo vis dar yra? >>> >>> On 12/25/2011 11:02 AM, Renookas wrote: >>>> viskas butu gerai, jei nuo vidurio teksto nebutum nugrybaves. >>>> siuolaikini dyzeliuka taip uzkures silumos kaip ir neturetum ant laisvu >>>> apsuku. tam yra autonominio sildymo sprendimai. idomu kaip >>>> dziaugtumeisi >>>> savo nuotoliniu uzkurimu jei netycia sutriktu tenai pvz ausinimo >>>> sistemos darbas, truktu antifryzo ar alyvos, ko pasekoje uzkaltu >>>> variklis:) nes nuotoliniu budu turbut nematytum ka rodo prietaisu >>>> skydelis >>>> >>>> "svyt" parašė naujienų news:jcdlki$fiq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> nu elementaru, kuo ekonomiskesnis variklis, tuo maziau kuro degina ir >>>> tuo >>>> maziau silumos iskiria. bet, dar priklauso nuo variklio dydzio, >>>> ausinimo >>>> skyscio kiekio, salono radiatoriaus dydzio ir jo stovio, ir.t.t. as >>>> zinau >>>> tik viena gera sprendima, tai distancini auto uzvedima, pats kazkada >>>> ryte >>>> tik pakiles, begdavau uzvest masinos, paskui eidavau pusryciaut, per ta >>>> laika ji pasildavo, nutirpdavo langai, beto zinojau kad vaziuosiu i >>>> darba su >>>> masina, ji uzsivede, jeigu ne- turiu laiko alternatyviem sprendimam- >>>> pasikviest kolega, taksi, perspet klientus kad veluosiu, ar net vaziuot >>>> mikriukais vietoj pusryciu. >>>> >>> >> >