klausimas ideologinis. as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali praktika, cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai reglamentuojantys? t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia dali galima remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. ar gali servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas ok? arba sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? turint galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai gan keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai sulamdomas visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas plaktuku. as tokia masina isvis nebenoreciau vaziuoti. o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui. nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko' biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos ir fiziskai sugadinamos ivykio metu. kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu?