On 12/14/2011 04:27 PM, Linas Petkevičius wrote: > > > "CodeC" wrote in message news:jcab5d$jue$1@trimpas.omnitel.net... > >> kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. ar gali servisas tiesiog ji >> suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas ok? > > Taip, gali. > > >> arba sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? > > Galima tiesinti. nu tai cia trumpas labai atsakymas. mane domina ilgesnis. kas ivertina kada galima ir kada ne? kaip ta informacija perduodama servisui? kaip turetu buti informuojamas nukentejes zmogus apie ivertinima. taip pat domina, kokia patikra privaloma atlikti po eismo ivykio suremontavus masina? t.y. ar isvis egzistuoka kazkokie teises aktai sia tema - eismo ivykiai, remontas, zalos vertinimas, atlyginimas, kazkokia viso to tvarka ir panasiai. > >> kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu? > > Gamintojo nustatyti reikalavimai ir standartai. Del penkiu milimetru > ibrezimo ant stogo, viso kebulu nauju tau niekas nekeis. o tai yra pvz gamintojo nustatytas standartas, keliu milimetru gylio ilenkimas ir kurioj vietoj jau neberemontuojamas? as ne apie ibrezima kalbu, o apie pvz smarku duru ilenkima, kai dazniausiai idedamos kitos is sroto. vat sita vieta labai domina. ar gamintojas rekomenduoja sugadintas detales keisti kitomis senomis is lauzynu?