pvz VAG'as ELSA'oj nurodo, kada amortikus galima keist po vieną kada reikai porom. On 12/15/2011 11:05 AM, mk wrote: > Lygiai tiek pat butu kainaves, del to niekas nesigincija. Taciau > nepaisant to, kad finansiskai zala sukompensuota, taciau techniskai > masina liko prastesnes bukles. Kadangi originalus sparnas, jei > nepazeistas, butu tarnaves iki pabaigos, o va kinietiskas tiek netarnaus. > > Galima ir kitoki pavyzdi. Tai paciai masinai kalus i sparna, buvo > nulauztas ratas, stebule gera, bet amortikas luzo. Draudimo servisas > pasiule keisti VIENA amortizatoriu. Velgi.. finansiskai viskas atrodo > grazu... zala sureguliuota, taciau zmogus su tokia masina turi problema, > nes skirtingos puses skirtingai amortizuoja kelio nelygumus, ir neuzilgo > teks keisti ir antraji. Man tai nepanasu i visiska masinos bukles > atstatyma, o labiau panasu i chalturinima. > > Rezultate zmogus draudimo servisui is savo kisenes turejo susimoketi uz > antraji amortizatoriu, nors pas ji abu amortizatoriai veike. GAletu > paprasciausiai nustatyti esamo amortizatoriaus bukle ir proporcinai > sumazinti naujo amortizatoriaus islaidas. Tada butu teisingai. Bet sita > pasiekti nebent per teismus galima, plius kruva ekspertiziu, todel is > esmes zmogus susimoka ir tiek. > > >