On 12/14/2011 09:48 PM, Linas Petkevičius wrote: > O nepagalvojai, kaip cia gaunasi, kad dauguma oficialiu dyleriu turi > savo kebuliniu ir dazymo darbu cehus? tai viskas ok, as ir neprasau man atsiust nauja kuzova nes biski sona nubrauke. tiketina kad oficialiam servise bent jau nudazhys normaliai, o ne garaze dede vasia su staline lempa pasisviesdamas spalva pagal aki parinkes, kai po metu jau viskas rudyt pradeda. > > "CodeC" wrote in message news:jcau93$bq5$2@trimpas.omnitel.net... > > On 12/14/2011 09:11 PM, [nemielas] wrote: >> tai kad patys gamintojai net oficialią medžiagą mokymo tikslais siulo >> kaip tuos buferius skilusius remontuoti ;) >> > > nu va nauju faktu padave. as tai ir klausiu, kaip yra is tikro? siaip > aisku keista biski, nes gamintojas turetu buti suinteresuotas parduoti > naujas atsargines dalis. > >> >> "Staska"<staska_s@jahu.kom> wrote in message >> news:jcacdu$m5g$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "Linas Petkevičius"<linas@NONONOglservices.lt> wrote in message >>> news:jcac6f$lpr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> 15 punktas. >>> >>> "Sugadintos detalės ir (ar) dalys gali būti remontuojamos, jeigu po >>> remonto >>> jos atitiks techninius aktyvios ir pasyvios saugos reikalavimus." >>> >>> Tai panasu, kad buferiu negalima butu tvarkyt, nes jie luz litavimo >>> vietoje >>> nuo mazesnio smugio nei numate gamintojas.. >>> >