tu savo teises zinai kaip is draudimo nauja masina pasidaryti, as savo tesie cia diskutuoti irgi zinau. ta istorija jau pamirsta, ir is archyvu netrauksiu. "CodeC" parašė naujienų news:jcerio$fiu$1@trimpas.omnitel.net... On 12/16/2011 09:14 AM, Renookas wrote: > bet niekaip nesuprantu... variklio remontas prie -20 nuosavo namo kieme, > ko gero pazeidziant aplinkosauginius reikalavimus, uzimant laisvas > vaziuoajntiems automobiliams skirtas vietas, kaip ir ok, o serviso > atitaikyta spalva, nesulankstytos dureles, dazymas islaikant > technologijas, padengiant gruntu ir t.t. jau nebe ok... tu pirma oro filtra ismok pakeist, poto cia duduok. servisas atsirado. > > > "CodeC" parašė naujienų news:jcab5d$jue$1@trimpas.omnitel.net... > > klausimas ideologinis. > as draudimui pasiuntus nukentejusiji remontuotis i kazkoki servisa, anas > turi teise sugadintas dalis pakeisti kitomis naudotomis, isimtomis is > neaiskios istorijos ir kilmes masinu lauzynuose? ar tai normali > praktika, cia viskas teiseta? ar yra kazkokie teises aktai tai > reglamentuojantys? t.y. kas galima ir kas ne ir pan. pvz kada kazkokia > dali galima remontuoti, kada ne. kaip pavyzdys butu sulauzytas bamperis. > ar gali servisas tiesiog ji suvirinti, uzdazyt ir sakyt kad cia viskas > ok? arba sulamdytos dureles. galima tiesinti, ar reik keist naujomis? > turint galvoj, kad dauguma (ne visos) daliu susijusios su saugumu, tai > gan keistai atrodo zalos 'atlyginimas', kai pvz sveikai masinai > sulamdomas visas shonas ir jis servise grubiai tariant atkalamas > plaktuku. as tokia masina isvis nebenoreciau vaziuoti. > o draudimas aisku skaiciuoja minimalia kaina, kurios uztenka atkalimui. > > nzn ar mano nuomone kazkuo pagrysta, bet man rodos cia yra 'lietuvisko' > biznio saka, kur uz kapeikas 'taisomos' masinos. mano nuomone, dalys > turetu buti perkamaos naujos originalios, is gamintojo atstovo. ir > praktiskai neturetu buti 'taisomu' daliu, bent jau tu, kurios neardomos > ir fiziskai sugadinamos ivykio metu. > kaip yra is tikruju teisiniu poziuriu?